Gå til innhold

TA Technix justerbart på Vectra B - Erfaringer??

Ranger emnet


Anders Staff

Anbefalte innlegg

Vurderer TA Technix justerbart (TA Technix - PARTS AND RETARDS AS). Noen med erfaring på dette? Lurer på om det blir lavt nok, og om det er god nok kvalitet. Jeg ønsker VELDIG lav bil me 17-toms felger.

 

Bra kvalitet til og værra et billig sett, hatt mitt i over 2 år nå uten problemer. Forsatt like stivt som når det var nytt og dempere lekker ikke. Men det kunne vel godt ha senket litt mere bak, min står justert ned 2/3 forann og helt i bånn bak. Og bilen stuker fosatt mye fremover.

Kvalitetsbevisst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra kvalitet til og værra et billig sett, hatt mitt i over 2 år nå uten problemer. Forsatt like stivt som når det var nytt og dempere lekker ikke. Men det kunne vel godt ha senket litt mere bak, min står justert ned 2/3 forann og helt i bånn bak. Og bilen stuker fosatt mye fremover.

 

Så bilen din i en annen tråd: svart stv med hvite 18tom :)

Utrolig tøff bil. Tror du den kan bli lavere med 17tom Brock B1 8,5x17 ET13? Ønsker så lav bil som mulig å kjøre med ;) Vil andre (dyrere) senkesett senke mer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bilen din i en annen tråd: svart stv med hvite 18tom :)

Utrolig tøff bil. Tror du den kan bli lavere med 17tom Brock B1 8,5x17 ET13? Ønsker så lav bil som mulig å kjøre med ;) Vil andre (dyrere) senkesett senke mer?

 

Som sakt så får jeg ikke justert min mere ned bak, er så lav jeg kan få den bak på bildet. Men foran er det en del mere og gå på.

Har desverre lite erfaring med andre senkesett på vectra, så det kan jeg ikke gi deg noe svar på. Men felga mine er 7,5" breie, og et35...det sitter 215/35-18 på dem. Det går akkurat i klaring av hjulbuene, men subber godt i innerskjerma foran. Vil tro du ikke får senket mye mere uansett med 8,5x17 ET13, uten og valse livt ut av hjulbuene dine.

Kvalitetsbevisst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sakt så får jeg ikke justert min mere ned bak, er så lav jeg kan få den bak på bildet. Men foran er det en del mere og gå på.

Har desverre lite erfaring med andre senkesett på vectra, så det kan jeg ikke gi deg noe svar på. Men felga mine er 7,5" breie, og et35...det sitter 215/35-18 på dem. Det går akkurat i klaring av hjulbuene, men subber godt i innerskjerma foran. Vil tro du ikke får senket mye mere uansett med 8,5x17 ET13, uten og valse livt ut av hjulbuene dine.

 

Ok, skjønner. Takk for svar :)

Ser ut som at Brock felgene vil ligge 0,93 cm lenger ut fra innerskjermene (ET13), så jeg kan jo håpe på det beste :)

 

Håper det er noen andre rundt her som har et godt svar om det finnes bedre alternativer : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du skal kjøpe TA-Technix justerbart sett, må du passe på og gjerne smøre gjengepartiet med tretjære. Det samler seg så mye støv og dritt der at det er fort gjort at de kommer noe steinbiter imellom skivene at du fort kan ødlegge gjengene. Har nett gredd og ødelagt noen gjenger på settet mitt på ene sida...:angry:

Mercedes-Benz E200 - Solgt.

Mercedes-Benz E220TE - Solgt.

Peugeot 406 2.0 HDI - I bruk

Vw Golf 2.0 mk3 - I bruk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår