Gå til innhold

Tips til forhandlere på lykter, senk ++

Ranger emnet


Omegadriver95

Anbefalte innlegg

Hei BF, da har jeg bestemt meg for og få jekka bilen ned noen hakk mot bakken, så det ikke er noe offroad bil lenger.

 

Har titta på Partsandretards på senk, og fant eg billig et til 2500.-

 

 

er på utikk etter lykter fram, panserforlenger/øyelokk. Lykter bak så må jeg jo også få kvitta meg med de forbanna ''dymmytåkelysene'' å få montert skikkelig tåkelys, og da trenger jeg jo selvfølgelig bryter inni bilen da den bare har et hakk, for tåkelys bak....

 

det siste jeg er på utikk etter er et nytt speil, da tenker jeg på heile speilhuse på venstre siden av bilen, da en hestkuk( sorry for spårkbruket) rygga på meg og ikke gjør opp for seg.

 

 

 

kan også være intresangt i bruktdeler, om de fremstår som god.

 

 

Så kom med tips folkens, nå skal gutten få fiksa opp bilen litt før lappen er i boks. :)

- Opel Omega 2,5td. - bruksbil. trenger forslag til pene felger!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svar Robin! :)

 

Coilovers setter du linker til, hvordan er de på levering da? er det rask levering, og hvor mye blir det ca i toll å frakt? :)

 

Ellers var de jo ganske billige, da jeg regna ut at kursen til norske kroner så ble de kosten bare 1400.- :)

 

 

Må se litt på ebay da, men tar gjerne imot flere forslag:)

- Opel Omega 2,5td. - bruksbil. trenger forslag til pene felger!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei BF, da har jeg bestemt meg for og få jekka bilen ned noen hakk mot bakken, så det ikke er noe offroad bil lenger.

 

Har titta på Partsandretards på senk, og fant eg billig et til 2500.-

 

 

er på utikk etter lykter fram, panserforlenger/øyelokk. Lykter bak så må jeg jo også få kvitta meg med de forbanna ''dymmytåkelysene'' å få montert skikkelig tåkelys, og da trenger jeg jo selvfølgelig bryter inni bilen da den bare har et hakk, for tåkelys bak....

 

det siste jeg er på utikk etter er et nytt speil, da tenker jeg på heile speilhuse på venstre siden av bilen, da en hestkuk( sorry for spårkbruket) rygga på meg og ikke gjør opp for seg.

 

 

 

kan også være intresangt i bruktdeler, om de fremstår som god.

 

 

Så kom med tips folkens, nå skal gutten få fiksa opp bilen litt før lappen er i boks. :)

 

Husk på og få ført inn senkesettet i vognkortet så slipper du trøbbel ved eu-kontroller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for mange svar, å beklager for sein resopons ifra min side..

 

robin1994, går helt fint ! :)

 

Kommer til og gå for dette senke'e settet TA Technix - PARTS AND RETARDS AS Kansje det er noe for deg også Robin ? :)

 

 

92anders, har du ikke noe bilder av lyktene da ? kansje jeg får skrapet sammen litt penger, da jeg fikk en regning fra gjensidige på 11 tusen her om dagen som jeg ikke hadde regna helt med..

- Opel Omega 2,5td. - bruksbil. trenger forslag til pene felger!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså. Du får det du betaler for . Eg villa ikkje gått for det billigaste alternativet. Bruk heller litt cash for og få noe skikkelig og brukbart. For et ganske rimelig greit justerbart senkesett til en snill pris vil eg anbefale: Supersport Black Evolution - PARTS AND RETARDS AS

Mercedes-Benz E200 - Solgt.

Mercedes-Benz E220TE - Solgt.

Peugeot 406 2.0 HDI - I bruk

Vw Golf 2.0 mk3 - I bruk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår