Gå til innhold

Octavia 2, moderat senk og 17" - noen med bilder?

Ranger emnet


EyeLid

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Er fortsatt i tankeboksen om dagen, og kombinasjonen av moderat senk og 17" hjul virker å være god ide

Sitter noen av dere med bilder av dette som en henvisning på hvordan det blir?

 

Finner denne dersom jeg googler Octavia Eibach 8x17. Er Eibach Pro-kit 30mm senk, 8x17 ET35 Borbet hjul.

 

960.jpg

post-4351-13804854738508_thumb.jpg

Endret av EyeLid

innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro

host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Mikael. Den ser jo (u)lovlig lav ut for 30/35mm fjærsenk på ene bildet der. :D

Men den blå er vel ikke så langt unna "sannheten". Vet du hva slags understell som er satt på denne?

 

Driver og kikker på hva slags Octavia sammen med madammen om dagen, da er det ikke gewinde det går i...

Endret av EyeLid

innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro

host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ojda, du skulle ha 35mm...her har jeg bare kjørt på med 50mm :)

Den blå har 50mm H&R, samme som min har nå.

Jeg mener Cosworth87 har Eibach 40mm (muligens han har demperer og, ikke sikker)

 

Men når det er sagt så har jeg ALDRIG hatt noe trøbbel med for lav bil. Nå kjører jeg ikke mye småveier, men kan ikke tenke meg at det skulle være noe problem det heller.

Litt "skraping" må en regne med frem til brøytebilen har gjort jobben sin :)

 

Hvis du ikke vil ha for lav bil så er 50mm veien å gå!

Endret av Mikael1977

Octavia vRS

 

http://www.rsklubben.se

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår