Gå til innhold

Anlegg i Xantia


rasmusstol

Anbefalte innlegg

hei, driver og kobler anlegg i sitrusen, men finner ikke noe hull og dra kabelen igjennom, har en 25mm kabel jeg skal trekke fra batteriet til bagsjen, har lett og demotert "halve" dashbordet for og se om det er noen hull, men jeg finner ikke det.

 

noen som har noe aning, det er ett sted jeg har hørt om det skulle vert ett hull, det er under "hydralikk/bremseveske tanken"

men der fant jeg ikke ett hull, bare kabler som var trekt igjennom torpedo veggen men dette var bare stort nokk til og trekke en 10mm kabel. så må jeg borre igjennom? eller er det noen steder og dra kabelen igjennom?

 

 

mvh Rasmus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår