Jump to content
Bilforumet.no
Sign in to follow this  
ital racing_x

Horman styling

Rate this topic

Recommended Posts

Hey alle uno frelste..!

 

 

Trenger hjelp!!

 

Noen som veit om Et ekte horman kitt til salgs el noen som skaffer??

Veit det finnes et firma i England, men klarer ikke å finne tilbake til det...

 

Bilen MÅ breddes og vil jo helst gjøre det klassy.. men hvis ikke må det lages noe....

 

Takker for alle svar..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thnx!

Skal prøve der, men virker som en ordentlig knotete side, og ikke lett å få registrert seg der..

 

Veit du forresten om det finnes noen som er seriøse på fiat (uno) på deler og tuning?? Sliter med å finne noen som driver med det her til lands..

ALT av interesse her også..

Litt irriterende å bruke MYE tid på å leite etter gromme deler..

Lettere om man fant alt på et sted liksom..

Share this post


Link to post
Share on other sites

hei på deg.

en enkel og ganske billig måte å få bra med ekstra power,er å ta en telefon til km cams,tlf63858171.han har slipt om originalkam for meg,med veldig bra resultat.og så har han lagd kam av kamemne,med ENDA bedre resultat.en annen ,billig oprasjon er å porte litt.fabrikkstøpen er grov,med støpesjegg,eller langsgående groper

.om du ikke har gjort det før,og ikke tør grave for mye,hjelper det å få bort klumper og sjegg,samt rette opp kanaler.rørene fra plenum til topp er mest knotet,men det går med dreml,eller fleksiaksling til drill,pluss litt tålmodighet.det er også viktig å matche hull,da det ikke er 100% på linje.viktig å tilpasse pakninger også.

ellers fins et firma med virkelig feite ting til bla uno,speedshop.ch.men de er vanskelig å nå på mail.kanskj tung vodkarus er årsaken,eller maillag.

har hatt to veiver til balansering,men dette var gjort så bra fra fabrikk,at jeg fikk dem i retur.

på den første unon min hadde jeg et lass med originalturboer,og kjørte på 1,5 ladetrykk.da holder de ikke lenge,men gøy er det,selv om det en del skruing.(på slikt trykk ryker lager sideveis,og man får et saftig frest kompressorhus).kulelagerturbo er tingen.

og så MÅ du bytte til en bra dumpventil.den originale i plast er VELDIG dårlig.hadde problem med at bilen pruppet på fullt gasspådrag.tok litt tid før jeg skjønte at det var dumpventilen som ikke klarte å holde igjen,og begynte å "blafre".

 

en siste ting du må se på,er et firma i england som heter demon tweeks.de har også mye ting til uno.

 

hilsen jonny mohn

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å opptimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Hvis du klikker videre på siden aksepterer du vår bruk av cookies.