Gå til innhold

Automatik start av cd spiller ved start av bil

Ranger emnet


hali123

Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Jeg lurer bare litt på hvordan jeg kan få cd spilleren til å starte automatisk, ved start av bil. Begynner og bli temmelig lei av å starte cd spiller, og søke inn alle nye radiokanaler hver eneste gang! Er det no modul som må til? Og eventuelt hva?

 

Har en 2001 model vw Passat 3bg sedan, og det er en DIN 2 spiller om det er relevant.

 

Alle svar tas imot med stor takknemlighet!:)

Endret av hali123
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker!:) er du helt sikker på dette? for da må jeg vel klippe?

 

Åssen spiller er det snakk om da?? Gul ledning skal ha konstant pluss, og rød ledning skal ha pluss fra tenningen. Noen bilprodusenter bytter om på disse to i den orginale pluggen, så da må du bytte om på ledningene som går til spilleren. Som regel så er det skjøter på disse ledningene så du enkelt kan bytte om ;)

Noen nyere biler har også can-bus, men jeg tror ikke du har det i din bil, men skulle det være slik at du har det, så må du enten ha et adapter for å få tenningspluss, eller jukse det til på et vis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åssen spiller er det snakk om da?? Gul ledning skal ha konstant pluss, og rød ledning skal ha pluss fra tenningen. Noen bilprodusenter bytter om på disse to i den orginale pluggen, så da må du bytte om på ledningene som går til spilleren. Som regel så er det skjøter på disse ledningene så du enkelt kan bytte om ;)

Noen nyere biler har også can-bus, men jeg tror ikke du har det i din bil, men skulle det være slik at du har det, så må du enten ha et adapter for å få tenningspluss, eller jukse det til på et vis.

 

Jeg har en Eonon D2208 spiller.

 

Vil du ha meg til å klippe og bytte om disse?

post-65637-13804854689047_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår