Gå til innhold

Verksted krever etterbetaling??

Ranger emnet


djurace

Anbefalte innlegg

Hei, lurte på en ting. Eg kjøpte nokre bildelar på eit verksted og betalte for det der og då. Såg ikkje så nøye på kvitteringa etterpå. Men så får eg telefon frå dei om at dei ikkje har fått inn noko betaling for dei delane det gjaldt. Dei ba meg komme ned meg kvitteringa. Det gjorde eg og det viste seg at vedkommende i kassa hadde slått inn feil del. No vil dei at eg skal betale mellomlegget. Det synst ikkje eg er rimeleg, spesielt sidan det er dei som har gjort feilen...

Mercedes Benz 190E -90 (solgt)
Opel vectra B -97 (kondemnert)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke la vær - Konfronter dem. Forklar dem at dette er deres feil, og at de får ta en intern personalsak på dette. Du fikk et beløp, og det betalte du. De kan ikke kreve etterbetaling, med mindre det var avtalt i forkant. (Eller om du har skrevet under på et sketchy papir, eller en avtale på nett etc. der du samtykker at etterbetaling kan bli et krav)

 

Tror du er safe ;)

- 1995 VW Golf GL - 1,8l 90hk - Se bilen her

 

- 1992 VW Golf VR6 - 2,8L 174hk - Se bilen her

 

Problemer med Golf 3? Ta en titt her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, eg sa jo fleire gangar at det er dei som har gjort en feil ved å slått inn ei anna vare. Sa også at eg berre betalte det beløpet som stod der, og tok med kvitteringa uten å sjå så nøye på den. Men det ville han ikkje få inn i hodet og spørte meg på en frekk måte: NEKTA DU Å BETALE?? Eg sa berre at eg skulle tenkte på det, så skulle eg heller ta kontakt med dei i morra.

Har forresten heller ikkje skreve under noko eller lovd noko som helst.

Mercedes Benz 190E -90 (solgt)
Opel vectra B -97 (kondemnert)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sikker på det du?

 

altså viss du feks går på en byggbutikk, handler en masse greier og så betalar du berre 299 for ei stikksag som egentlig kosta 599, fordi han/ho i kassa slo inn feil. du ville nok ikkje blitt så fornøgd viss vedkommande seier det neste gang du er innom og så krever betaling for det resterande. Det vil vel gå ut over bedrifta og ikkje den som allerede har betalt for vara.

Mercedes Benz 190E -90 (solgt)
Opel vectra B -97 (kondemnert)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Butikken har allerede solgt og fått betalt for varen du kjøpte. Saken er opp og avgjort!

(Dersom du var blitt bedt om et høyere beløp for varen da du kjøpte den, hadde du ganske sikkert kjøpt den en annen plass, eller en brukt del, eller klart deg med den gamle delen eller....)

Dersom alle alltid ville ha det beste, ville alle kjøre amerikansk bil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår