Gå til innhold

Velge/sette sammen anlegg til 20tusen - trenger råd.

Ranger emnet


Chevy1979

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg skulle gjerne hatt litt hjelp med å sette sammen det råeste anlegget med utstyr fra elutstyr.no. Kan jeg få litt hjelp med dette? Har ca. 20 000 kr jeg kan bruke på det.

 

Ting jeg har er:

 

To nye batterier av 150 A

Ny spiller som er god nok

Boss PH2.1000 forsterker

 

Det jeg ønsker er:

 

6 stk 6x8 høytalere

To subelementer og en kasse til disse to

Forsterker som behøves for å drive dette

Pluss en kondensator

 

Eilev

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, du skal ha det råeste du kan få for 20K, også vil du ha 6x8" høyttalere?? Det kan du nok slå fra deg først som sist. Og den boss forsterkeren kan du kaste, og noe kondensator trenger du ikke, det blir bare bortkastede penger.

 

Et bra oppsett består av en BRA spiller, et bra frontsett med egen forsterker samt sub og forsterker.

Monterer du dette på en god måte, så vil det spille skikkelig bra.

 

Men for å hjelpe deg videre, så trenger vi litt mere info.

Hvilken spiller har du?

Åssen bil skal dette inn i?

Hvor kraftig dynamo har bilen?

Hvorfor må det være fra elutstyr?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt skal inn i en Chevrolet Sportvan 1979. Det sitter to batterier à 150 Ampere. Dynamoen er jeg usikker på.

 

Jeg er usikker på hvor god spilleren er. Vet at det er utak til sub og forsterker og at modellen er Sony.

 

Grunnen til et det skal være fra elutstyr er fordi jeg her en spesialavtale der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, da lurer jeg på hvor disse 6x9" skal monteres?

Skal du ha noe i nærheten av bra lyd, så må spilleren byttes, sony holder ikke mål.... Med mindre dette er en russebil da?

 

Det skal være en russebil, men vi ønsker ikke at lyden skal reduseres forde om. Jeg har sjekket litt og spilleren er ikke allverden.

 

6x9 skal sitte i frontdører og i vegger lengre brak i bilen. Er også vurdert å sitte to stykker i taket. Har du lyst til å sette opp et forslag? På hva slags utstyr vi burde kjøpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår