Gå til innhold

Styling av kvinfolk

Ranger emnet


froorf

Anbefalte innlegg

Hmm.. Tuning av damer var nytt for meg, hehe... Lurer på som gir mest effekt for pengene da! Noen som har noen forslag??

2010 Peugeot 207 Feline (nr. 41/80) 1.6 HDI

 

x- 2003 BMW 316i Touring | x- BMW 318i Cab 92' | x- Ford Sierra Cosworth 4x4 90'| x- VW Golf GL 89' | x- Ford Sierra 2.0iS 86' | x- Ford Sierra 2.0CL 87'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by E30-Cab

Hmm.. Tuning av damer var nytt for meg, hehe... Lurer på som gir mest effekt for pengene da! Noen som har noen forslag??

 

kanskje du skulle prøve på en "silicone umbau":rolleyes:

vekker litt oppsikt ihvertfall:D

- '01 SEAT Leon 4 20VT

X '96 VW Polo Colour Concept

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by JokkVahl

tuning.no trenger en seriøs oppdatering av websidene, har jo hatt dem i årevis nå.

 

Får slike flashbacks av internetts gullalder når jeg kikker på dem

:D

 

Agree. Det ser helt forferdelig ut. Man lurer jo på om han egentlig er seriøs eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Dice

 

Agree. Det ser helt forferdelig ut. Man lurer jo på om han egentlig er seriøs eller ikke.

 

Lurer jeg også på :( En venn skal snart bruke 25.200 kr. på et stylingkit derifra men hadde vært dumt nok hvis han ikke var seriøs... Noen som har erfaringer??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 months later...
Originally posted by froorf

satt å surfa igjennom tuning.no's sider, og under diverse hjem og hobby fant jeg dette: Smykker . eneste jeg kan komme på er at med dette "kit'et" blir dama seende noe østeuropeisk ut.

 

:D :D :D

 

-frode

 

Sikkert høy omsetning på de greiene der! :D

 

Wow.

Et smil i trafikken er den beste taktikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by d2001

 

Lurer jeg også på :( En venn skal snart bruke 25.200 kr. på et stylingkit derifra men hadde vært dumt nok hvis han ikke var seriøs... Noen som har erfaringer??

 

Ikke finn på å handle hos "Tomle Trond" Mest useriøse og treige selgeren jeg har vært borti... Hvis du lurer på noe så henviser han bare til sida dems på internett, eller så ber han deg gå til torshov eller eiker motorshopp. Virker ikke som han har lyst til å selge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tilbyr effektiv trimming av dama di.

Når jeg er ferdig med henne, har hun dobbelt så stor flow i både den ene og den andre porten :D

"The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994

"Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah

Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår