Gå til innhold

Hva lyder BEST...?

Ranger emnet


joerghau

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Noen som kan si noe om / har erfaringer / sammenlikningsgrunnlag ovenfor forskjellige produkter...? Noen som kan si noe om lydkvaliteten i for eks. MDS / Kenwood / MA Audio / Ultimate...?

Har selv stor tro på både MDS og MA Audio, uten at jeg selv har hørt lyden i disse. Noen som har...? Har hørt lyden i både Kenwood og Ultimate. Kenwood-settet var dyrt, Ultimate-settet var billig. Nesten så jeg synes Ultimate-settet spilte bedre. Men hva med MDS og MA Audio?

 

PS: IKKE kom og anbefal meg Rockford Fosgate / Amega osv. Dette låter bra, og vel så det. Men jeg betaler ikke flere laken BARE for merket...! Hvertfall ikke så lenge jeg kan få høyttalere som låter vel så bra, for halve prisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var på oslo bilstereo i dag, de har mange forskjellige merker, i alle forskjellige priser.

 

spurte to av dem (ikke samtidig), om hva de syntes var best, og svaret var klart:

 

pioneer er noe av det aller beste, det jeg anbefaler.

 

min bror har fullt pioneer anlegg i bilen, og han er veldig fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

er veldig fornøyd med Phoenix Gold ZX-serie forsterker og Boston Acoustic Pro høgtalere. Clarion headunit fungerer og bra.

 

 

 

Ikkje sikker på kem som leverer dette nå når HiFi-klubben har slutta med bilstereo.

 

Og når du kommer til 6x9" høytalere, overgår ingen JBL Decade (T-595 trur eg), er no mi meining.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by joerghau

Hei!

 

Noen som kan si noe om / har erfaringer / sammenlikningsgrunnlag ovenfor forskjellige produkter...? Noen som kan si noe om lydkvaliteten i for eks. MDS / Kenwood / MA Audio / Ultimate...?

Har selv stor tro på både MDS og MA Audio, uten at jeg selv har hørt lyden i disse. Noen som har...? Har hørt lyden i både Kenwood og Ultimate. Kenwood-settet var dyrt, Ultimate-settet var billig. Nesten så jeg synes Ultimate-settet spilte bedre. Men hva med MDS og MA Audio?

 

PS: IKKE kom og anbefal meg Rockford Fosgate / Amega osv. Dette låter bra, og vel så det. Men jeg betaler ikke flere laken BARE for merket...! Hvertfall ikke så lenge jeg kan få høyttalere som låter vel så bra, for halve prisen.

du holder til i tynset å liker ikke fuck fosgate???den skjønner jeg ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boston aucustic...jævla bra merke....rx97 6x9`er e sinnsyke gode,pluss 6.5 frontsett og noen Pro subber...vannvittige subber.. eller går for den rimeligere serien..Terminator..Trenger ikke så stor kasse heller.. Hifi klubben selger dem.. rein og pen bass..låter skikkelig bra. ANBEFALT!!

30.03.87

www.essokickers.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår