Gå til innhold

Passer Alpine iXA-W404R i Honca Civic 2001?

Ranger emnet


Evelen

Anbefalte innlegg

Kom forresten over denne hvor han beskriver at uten PAC-TR7 kan man ikke stille på noe, ikke engang klokken, dette er et problem jeg også har, på setup menyen der man skal se generelle instillinger ser jeg kun lyd instillinger.

Se 2:17-2:55

Er denne nødvendig?

 

 

Ser kanskje sånn ut?

Kommentar på http://www.amazon.com/PAC-TR7-Universal-Trigger-Module/dp/B0002J22BO/ref=cm_cr_pr_product_top :

So, the module does exactly what it's supposed to do - unfortunately mine has failed after almost 2 years. The "SETUP" menu on my Alpine IXA-W407 deck only allows me to access the "Audio" option. The biggest problem with this is that I now cannot pair my bluetooth phone, access any video at any time (parked or otherwise), etc.

I've got a support request in via PAC-AUDIO's website - hope to hear something soon.

I may just head down and pick one up at SEARS in the meantime...

Endret av Evelen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg bestilt denne så håper jeg ihvertfal jeg kommer meg forbi config problemet :)

Alpine Automatic Parking Brake Switch Bypass INA W900BT INA W910 Pac TR7 New 093276100277 | eBay

 

Må si det er rart at dem lager spillere som KREVER tilkobling til bremseanlegget, bør være frivillig.

Syns også at det er rart at noen lager en heldigital spiller som ikke støtter FLAC.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

ok da er problemet med at anlegget ikke slår seg på fikset. Hukommelsen er også fikset.

Den gule ledningen som jeg testet viste seg og ikke være koblet til noe på siden mot bilen. Faktisk var det ingenting som hadde 12v konstrant.

Dog var det en ledning en annen plass i bilen som hadde konstant 12v som kunne brukes! :=)

 

Prøvde også å finne bremse input kabelen, men finner ikke den Gule/Blå ledningen som er beskrevet på side 67 i manualen jeg googlet frem: Download Manual-Media-station-Alpine-IXA-W404R.pdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg baypassenheten min for noen dager siden og jeg fikk det til å fungere!.

 

Dette er de to tingene jeg slet med:

2. Connect White/Blue wire on module to radios yellow/blue wire (parking brake wire(-))*

Problemet var at det ikke fantes noen gul/blå ledning, bruksanvisningen jeg fant på google sa den skulle være der, men fant ingen, men så ser jeg oppe spilleren der det står hva hver "pinn" i kontakten er, der ser jeg at den "pinnen" som heter parking brake i kontakten ikke har noen ledning inn i spilleren i det heletatt, måtte dermed bare fikse dette selv.

 

3. Connect White/Black wire on module to radios yellow/black wire (foot brake wire(+))*

Fant ikke denne uansett, ingenting på spilleren med fargen eller beskrivelsen, heller ikke i bruksanvisningen, lot bare denne henge og slenge, men virket likevel, regner med kanskje andre alpine spillere har denne,.

 

Med alt i alt, jeg er ikke SÅ fornøyd med spilleren, den gjør det den skal, men jeg trodde liksom jeg kunne gjøre det lille ekstra med denne.

 

nypris er 6-7000 nå på bilstereospesialisten.

Den kan ikke engang spille flac fra USB, og skal man se på video må man spille fra en iTing, eller via en alpine dvd spiller til flere tusen kroner, hvor mye hadde det kostet alpine og lagt inn støtte for video og flac via usb?

 

og ikke nok med det, den støtter ikke engang NTFS, og om man har fat32 støtter den ikke mer en 265 folders.

 

Touch gransesnittet har så lite muligheter at egentlig ser jeg ikke helt vitsen med touch nå man nesten ikke kan klikke på denen av tingene, man kan ikke engang spole ved å klikke henover timelinen

 

Og hva med blåtann? koster vel ikke mange kronene å implementere, men man må faktisk ha en ekstern enhet for dette, denne koster ca 2000kr, for BLÅTANN= WTF?!

 

Og angående video, det går faktisk ann å spille via usb, men da må man kjøpe en ekstra videoenhet man kobler til som koster noen tusenlapper...

 

Jeg skjønner ikke at man greier å selge slikt...

Jeg kjøpte min for en 1500 brukt, aldri om jeg haddde betalt full pris for det her.

 

7000kr, wtf? http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=6956&katid=9

Hvorfor ikke bare legge inn android.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår