Gå til innhold

Noen her som har peil på Pioneer DEH-P6700MP mosfet 50 wx4 ?

Ranger emnet


xline

Anbefalte innlegg

Hei, Har nettopp kjøpt meg ny bil og jeg får ikke liv i bilstereoen... Den er av type Pioneer DEH-P6700MP mosfet 50 wx4. Noen som har noen forslag? Har funnet manualen og gjort det som det står der, men kommer ingen vei..

Bilen er av type Peugeot 206 1.4i X-LINE SPORT hvis det hjelper! ;)

Takk på forhånd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Har nettopp kjøpt meg ny bil og jeg får ikke liv i bilstereoen... Den er av type Pioneer DEH-P6700MP mosfet 50 wx4. Noen som har noen forslag? Har funnet manualen og gjort det som det står der, men kommer ingen vei..

Bilen er av type Peugeot 206 1.4i X-LINE SPORT hvis det hjelper! ;)

Takk på forhånd!

 

Det er ikke lett å hjelpe deg når vi ikke aner hva du har gjort for å få liv i spilleren din. Har du feks kjøpt iso-overganger beregnet for din bil?? Du kan starte med å måle spenningen på gul ledning, denne skal være minst 12v uansett om tenningen er på eller ei. Den røde ledningen skal ha spenning når tenningen er på. Sjekk også at sort ledning går til solid jord. Er disse tre i orden, så skal spilleren skru seg på ihvertfall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.... Da må du til å måle da, hjelper ikke å spørre så mye mere nå. Du skal måle minst 12v på gul ledning hele tiden, og minst 12v på rød ledning med tenning på. Hvordan vet du at sort ledning er i orden når det ser ut til at det er dårlig kontakt på den? Spilleren virker jo ikke ;)

Selve "dekselet" som du kaller det, virker ikke hvis ikke spilleren får strøm... Så sant du har satt det riktig på da, men det ser du hvis det skulle være feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.... Da må du til å måle da, hjelper ikke å spørre så mye mere nå. Du skal måle minst 12v på gul ledning hele tiden, og minst 12v på rød ledning med tenning på. Hvordan vet du at sort ledning er i orden når det ser ut til at det er dårlig kontakt på den? Spilleren virker jo ikke ;)

Selve "dekselet" som du kaller det, virker ikke hvis ikke spilleren får strøm... Så sant du har satt det riktig på da, men det ser du hvis det skulle være feil.

 

Den får strøm, derfor jeg syntes det er så rart at "dekselet" ikke vil skru seg på.. Mulig det er noe fancy saker jeg må gjøre med den eller noe.. Venter på svar fra selger ang den nå... kan jo ikke kjøre rundt uten musikk... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den får strøm, derfor jeg syntes det er så rart at "dekselet" ikke vil skru seg på.. Mulig det er noe fancy saker jeg må gjøre med den eller noe.. Venter på svar fra selger ang den nå... kan jo ikke kjøre rundt uten musikk... :(

 

Den får strøm ja, men får den strøm på gul og rød på riktig måte?? Kan være at gul og rød er koblet rett til batteriet, og at spilleren derfor må skrus helt av for å ikke tappe strøm. Prøv å holde powerknappen inne litt og se om den kommer da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du kjøpt den nye? Brukt den før? Kan jo være cd spilleren er herpa? Svart er vel jord hvis ikke jeg tar helt feil, hvis det er dårlig kontakt i denne kan du jo ha en jordingsfeil

 

Den fulgte med bilen jeg kjøpte, spillern ser godt brukt ut.. Ja, mulig jeg skifter den svarte og ser om det hjelper...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår