Gå til innhold

Blodstrupmoen81: '72 Volvo 140 prosjekt

Ranger emnet


Blodstrupmoen81

Anbefalte innlegg

Er hvertfall god plass i motorrommet, kos når man skal skru :)

Om du skal ha en prosjekttråd så burde du opprette en ny i prosjektforumet, eller døpe om trådtittelen på denne tråden, noe som er like enkelt :) Du kan velge om du vil ha den her eller under prosjektforum, er dog liten tvil om at det er mer trafikk på prosjektforumet :)

Bilforumet.no
Administrator

Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten kan du laste opp bilder til Bilforumet eller du kan bruke bildelinker slik du har gjort nå. Begge deler står i linken.

http://www.bilforumet.no/andre_forum/ris-and-ros-forandringer-forslag-og-litt-foruminfo/234041-hvordan-setter-jeg-inn-bilde.html#post2833253

 

Skal jeg endre trådtittelen for deg, evt også flytte tråden til prosjektforumet?

Endret av Quattro73

Bilforumet.no
Administrator

Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Detta var en motor jeg heiv oppi mens jeg bygde opp b20en men skar seg den b21en etter to mil så var mye bortkasta skruing men fikk prøvd me skakking motor da. Dukka opp en del problemer som det alltid gjør me ett sånt motorbytte. Første jeg gjorde var å bruke bånnpanna fra en b20 satte oppi motor var plutselig ikke god plass lenger. Grenrøret tok i så skar ut litt der å dynamoen måtte jeg flytte. Vifta var det heller ikke plass til lenger så monterte elvifte. Ellers gikk det ganske greit. Når det kom til å sette inn m47 kasse så brukte jeg det ettertrakta clutchuset fra 200 serien med b20 å må bytte flens på bak aksling å brukte mellom aksling fra 240 fremre del brukte jeg fra 85 modell. Detta blei gjort på noen få dager der 30 prosent av tida gikk til å få tak i deler rundt omkring så det passa så var no stress me å få ferdig alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår