Gå til innhold

Hjelp til bytte av CD spiller i Opel Corsa.

Ranger emnet


sentagoda

Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg har en gammel 98 modell Corsa. Denne har en slik integrert cd spiller som jeg endelig har klart å røsket ut. Så kom problemet. Har kjøpt en billig sak på Jula. Bilstereo - Jula

 

Så var hvordan jeg skulle koble saken. Jeg har vedlagt noen bilder. Forsto lite når forskjellen var ganske stor i kontaktene. Dere forstår kanskje at jeg er helt grønn på dette.

 

dd003.jpg

 

dd002.jpg

 

Sånn ser det ut inni bilen og forskjellen på disse 2 spillerne. Den nye da underst.

Hvordan er da meningen at jeg skal koble dette?

Setter stor pris på all hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først og fremst så må du ut med hele den ramma som den gamle spilleren sto i, og løsne kontaktene som sitter på den. Da vil du se at to av kontaktene passer rett i den nye spilleren din ;)

Jeg vil si du har bommet grovt når du har kjøpt spiller, for du har kjøpt noen som virkelig er noe av det dårligste man får, og for en hundrelapp ekstra så kunne du kjøpt en pioneer-spiller og fått MYE bedre lyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først og fremst så må du ut med hele den ramma som den gamle spilleren sto i, og løsne kontaktene som sitter på den. Da vil du se at to av kontaktene passer rett i den nye spilleren din ;)

Jeg vil si du har bommet grovt når du har kjøpt spiller, for du har kjøpt noen som virkelig er noe av det dårligste man får, og for en hundrelapp ekstra så kunne du kjøpt en pioneer-spiller og fått MYE bedre lyd.

 

 

Ok, takk for svar. Skal ned å prøve. Ja enig i at var kjip angående spilleren. Trengte bare noe søppel med aux inngang. Den kan ikke være så mye værre en skrapet som i .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår