Gå til innhold

elifos: Peugeot 406 Styling

Ranger emnet


elifos

Anbefalte innlegg

Subben spiller bakover, hvis ikke står den bare å stanger i seteryggene og får ikke ut luften.

 

Dem får nok ut det samme om dem står framover men spiller dem bakover vill du som oftes få mere bass. skal man ha dem framover burde man legge mye arbeid i det..

 

Ble du kvitt lyden fra låsen bak???

For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dem får nok ut det samme om dem står framover men spiller dem bakover vill du som oftes få mere bass. skal man ha dem framover burde man legge mye arbeid i det..

 

Ble du kvitt lyden fra låsen bak???

 

Ja, kjæresten hadde subben fremover (uten å legge noe arbeid i det) og det ble betydelig mye bedre lyd og bass når den ble snudd.

Har originalt hull i metallet under hattehyllen så vurderer å kjøpe noen rør som kan puttes nedi der for å få bassen mer inn i bilen..

Har du noen tips til andre måter å få det til på?

 

Ja, lyden fra låsen gikk så og si helt vekk..er fremdeles litt vibrering men det var sånn som kom bare ved vanlig kjøring (hadde det også før jeg fikk anlegg) Så jeg vil påstå at asfaltmattene hjalp veldig! Har også en litt tynnere matte til å dempe vibreringer med som jeg tenkte å ta de stedene det var litt vanskelig å få dekket med asfaltmatten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den letteste måten er nok å lage hull og sette rør, men pass på at dem er kortest mulig..

Set som kan gjøres ellers er bygge ny kasse med rør opp i hattehylle,sette mellomstykker på onnfesting av seterygg så ryggen kommer lengere fram og du får åpning der. Noen lager hull bak armlene vis det er det bak og har den nede.

For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 months later...

Har kjørt rundt med Goodyear vinterdekk siden forrige vinter. Rett etter jeg fikk på det som visstnok skulle være de beste dekkene (hos den forhandleren på den tiden) begynte jeg å skli..noe så jeeevligt! Skjønner ikke at jeg overlevde forrige vinter. Der andre kjørte helt fint uten problemer, sklei jeg som bare pokker. Gidder ikke det i år også, så tenkte å prøve meg på Nokian Hakkapelitta R. Noen som har erfaring med disse dekkene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Rask og enkel måte å putte høyttalere i hattehyllen?  Jeg har noen hull i metallet under hattehyllen. De er litt for små for høyttalerne jeg har, men det går an å fikse. Jeg tenker å kjøpe lyddemper matter å putte nedpå metallet, men vet ikke helt hvordan jeg skal gjøre det med selve høyttalerne. Bør jeg kjøpe sponplater og lage spacere utav det? Hjelp!

Har bare morgendagen å utføre dette her på så haster! 

 

Setter pris på raske svar! disco.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår