Gå til innhold

Sprengt høgtalar Audi A4 B5

Ranger emnet


H3ggi

Anbefalte innlegg

Hei! har ein Audi a4 1998. Når eg skrur opp lyden litt på songar med bass i, høyrer eg at da skurre noko voldomt på ein av høgtalarane på høgre framdør. Vil detta sei at den e sprengd? korleis kan eg eventuelt finna ut kas av høgtalarane som e sprengd? Vil da vera lik dyrt å kjøpa nye bedre høgtalarar enn å prøva å få tak i orginale høgtalarar? Dersom eg vil bytta dei ut, korleis får eg då av dørdekselet? Kan lite om anlegg og bil so trenge all hjelp eg kan få!

 

Takk på forhånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skru fader på kun fremme og balansen kun på høyre, da skal det kun komme lyd fra høyre fremme. Om det fortsat skurrer så vet du hvilken høyttaler det er.

 

Har gjort detta og veit at skurringe kjem frå høgre framme, men er da ikkje 2 høgtalarar framme og? altso ein oppe med håndtaket og ein nede med beina på døre? Korleis kan eg finna ut kas av desse som skurre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du har funnet hvilken høyttaler som skurrer, så bør du undersøke litt før du kjøper ny.

 

Det kan være at selve høyttaleren er dårlig (sprengt) og må byttes, men det kan også være at den sitter litt løst eller at det er noe løst rusk som ligger inntil membranen. Dette kan også gi veldig plagsom skurring.

 

--


 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! Trur eg kjem til å erstatta høgtalarane på begge sidene med noken litt bedre visst eg fyst må bytta ut den eine. Er det nokon som har tips til gode høgtalarar som passar inn i dørene utan at eg treng å ordna so voldsomt? Nokon som veit om det er mykje arbeid å sette inn nye høgtalarar og?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om det er 4" i B5 jeg, da kan du i tilfelle montere et par slike: Audi A4 (94-01) B5, hyttaleroverganger - www.TransMedia.no , og nesten hvilket som helst 5,25" sett... Diise feks er veldig bra til prisen: FOCAL IS130 Integration - Judys Bilstereo

 

Takk for svar! Vette vil sikkert at eg kjøpe detta :) Men desse går heilt fint å driva med spelaren sant? treng ikkje noko forserkar eller lignande?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår