Gå til innhold

Vag-Com diagnose Hvor kjøpe

Ranger emnet


Toodsie

Anbefalte innlegg

Du kan handle billig piratadapter f.eks. på ebay og laste SW ned fra ROSS TECH. Du kan også kjøpe håndholdte scannere for å lese ut og slette feilkoder, din bil kjører på KWP2000 protokoll mener jeg å huske.

 

Har du ønske om å programmere om funksjoner i bilen så må (bør) du kjøpe originalversjon fra ROSS TECH. For deg vil da KII-USB duge.

 

 

http://www.bilforumet.no/bilmerker/vw/golf-3/299323-hvor-finne-program-a-lese-ut-feilkoder-pa-vw-golf-3-a.html

Endret av Quattro73

Bilforumet.no
Administrator

Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer ann på hva du skal bruke den til..

Kjører i Windows 95, 98, ME, 2000, NT og XPog vista ( VCDS Lite går også med windows 7)

kjører di win7 får du lite versonen som har en del begrensinger..

 

Men skal du bare bruke den til lesing av feilkoder/slettekoder holder det i masse vis..

 

Skal du bruke den til loging av data av motor under kjøring,justere motorprogramere nøkkel+++ da burde du kjøpe fra Ross-Tech: Home

 

Bruker selv omtrent samme som du hadde funnet der men bestilte min fra utlande,Free Shipping USB KKL VAG com for 409 1 VW Audi OBD2 Scanner Tools | eBay

 

Funker fint men der må du laste ned lite fra ross-teck sin side gratis. men har som sakt brgrensinger på hva du skal gjøre.

 

Har også i lag med noen kompiser denne Ross-Tech Store: VCDS Professional Kit er å anbefale vis du skal inn på mange biler logføre+++++

For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer ann på hva du skal bruke den til..

Kjører i Windows 95, 98, ME, 2000, NT og XPog vista ( VCDS Lite går også med windows 7)

kjører di win7 får du lite versonen som har en del begrensinger..

 

Men skal du bare bruke den til lesing av feilkoder/slettekoder holder det i masse vis..

 

Skal du bruke den til loging av data av motor under kjøring,justere motorprogramere nøkkel+++ da burde du kjøpe fra Ross-Tech: Home

 

Bruker selv omtrent samme som du hadde funnet der men bestilte min fra utlande,Free Shipping USB KKL VAG com for 409 1 VW Audi OBD2 Scanner Tools | eBay

 

Funker fint men der må du laste ned lite fra ross-teck sin side gratis. men har som sakt brgrensinger på hva du skal gjøre.

 

Har også i lag med noen kompiser denne Ross-Tech Store: VCDS Professional Kit er å anbefale vis du skal inn på mange biler logføre+++++

 

 

Takk for svar har i utgangspunktet kun tenkt å bruke den til å lese av feilkoder. Men han som solgt den spurte om jeg hadde can-bus. Har en audi a2 2003 modell ser ut til at det er can-bus i denne kan jeg da ikke bruke denne? Hvilken bil bruker du den på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har brukt min på flere biler men har aldri prøvd hvordan det er med biler med canbus. trur du må ha en større verson da som denne VAG 11 3 Vagcom 11 3 VCDS Hex Can USB Interface VW Audi Diagnostic Cable | eBay

 

Så finnes det jo avlesere som du ikke trenger noe datamaskin for å bruke, håndholte Can Bus VAG com VW Audi OBD Interface Scan Tool Scanner | eBay

 

Vis du leser på http://www.ross-tech.com så står det meste forklart der hva du trenger.

For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bildiagnose din leverandr av verkstedutstyr norsk forhander av vagcom.

Har også "billig vagcom".

 

billig og billig. mener $8.30 er en del billigere enn 500kr..

Men på siden demmes står det godt forklart hvordan biler som det passer til..USB KKL VAG-COM 409.1 / VCDS Lite | Bildiagnose din leverandr av verkstedutstyr

For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg rimelig sikker på at den billige kabelen til $8.30 på EBay, eller et par-tre hundrelapper i Norge, passer til Audi A2.

VAG modeller som bare støtter CAN-bus kom i 2004/05, så jeg tror A2 går klar av det.

 

--

 

Hørres jo bra ud det, men ble litt i tvil siden jeg kom over denne siden

 

Facelift Audi A2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår