Jump to content

Selges: Grenrør til Peugeot 206 GTi i rustfritt stål

Rate this topic

Recommended Posts

Prosjektbilen skal selges og selger derfor deler jeg har liggende til den.

Grenrøret er helt nytt, aldri vært montert.

Passer Peugeot 206 GTi 1998-2010

Gi bud!

PM, SMS eller ring 934 92 592

Info fra leverandøren;

•This high quality tubular race manifold will replace the restrictive standard manifold and downpipe,

•You will gain at least 10BHP once fitted.

•Made from highest quality T304 Polished Stainless Steel,

•Mandrel Bends, TIG welded with CNC machined flanges,

•Will significantly increase power and torque,

•One of the easiest and most cost effective ways of releasing power from your engine,

•Gives a nice deep sporty tone,

•Designed to replace the standard manifold and connect to the downpipe

[ATTACH]34717[/ATTACH]

post-12932-13804854618691_thumb.jpg

2000 Peugeot 406 Break HDI

Kjør hardt, kjør stil -kjør dieselbil!

• 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

• Similar Content

• By Rune Hystad
      Noen som vet om det er utetemperatur sensoren som styrer de viftene? Viftene går til tider selv om motor temperaturen ikke er kommet opp til normal. Og det er kaldt ute.
      Er det denne sensoren som styrer gløde tiden også? glødetiden er ustabil og den gløder ikke alltid skikkelig. Har nye glødeplugger. har også byttet gløderele.
      Motortemperaturen oppfører seg normalt i dashbordet, så regner med den fungerer som den skal.  
    • By Knutsolf
      Hei. Dette gjelder Peugeot partner 2008 mod. Fikk en kraftig jordfeil på hengeren, minus rett til gods på sidemarkeringslys, som medførte at alle fire parklys på bilen forsvant. Det er ikke egen sikring på parklys/baklys på denne. Finner ikke ut av det. Brems og blink virker som normalt bak.Kjørelys og vanlig hovedlys foran virker. Instrumentlys og alarm v åpen dør virker når jeg slår på park på lysbryter.  Har sjekket pærene. dobbeltfunksjon på brems og baklyspære bak. Bremslys virker, så jording er ok. Kan det finnes et rele som fusker? Noen som har en ide....ev et forståelig koplingsskjema. Har funnet ut at ledning til baklyset inn på pæreholder er rosa. hvor kan jeg finne den igjen framme...?
    • By ptrjor
      Hei. Som tittelen tilsier trenger jeg hjelp til å finne en adapter til en bilradio. Jeg har nettopp kjøpt en 2001 Golf stasjonsvogn som kom uten radio. Dette lot seg løse ved at jeg fikk en rimelig ny og ubrukt bilradio fra min onkel som hadde byttet radio i sin Peugeot iOn. Jeg trenger da en måte å få brukt denne nye radioen (Pioneer DEH-1807ZC) i min eldre Golf 2001 mod, og vet ikke helt hvor jeg skal begynne.. Radioen passer fysisk rett inn. Trenger da sannsynligvis en adapterkabel med hunkjønn som passer i Pioneer/Peugeot-radioen, til hankjønn som passer i golfen. Skal hovedsakelig bare benytte bluetoothen i den, til musikkavspilling fra tlf. 
      Vet noen hva en sånn kabel heter? Prøvde å google litt, og har bare funnet motsatt kjønn av det jeg trenger på kablene, og at de heter ISO eller DIN? Går vel også evt. an å skjære av ledningene og koble dem til en annen dersom jeg finner rett kontakt. Ber derfor om hjelp fra noen som evt. kan dette bedre enn meg :)
      Legger ved noen bilder av både radioen og tilkoblingene i bilen jeg skal sette den i.

Her er koblingene i golfen

Og her er baksiden av radioen jeg vil benytte i golfen

Modellnr. osv på radioen

Tusen takk!
    • By Lasken
      Jeg skal til å kjøpe meg en partner med gående bremser. Forrige eier fylte på med bremsevæske men det renner da bare ut bak ved felgen. Har enda ikke hente bilen så har ikke hatt mulighet for å sjekke men noen som kan hinte meg til hva det kan være da vi kjører forbi en skraphandler på vei hjem og kan hente evt. deler da.
      Er det bremseslange? Bremsesylinder? Det skjedde da forrige eier var på vei hjem, trøkket på bremsen og det lyste i dashboardet og pedalen sank til bunn uten null bremsekraft. Han fylte derretter på men bremsevæsken bare rant ut ved høyre bakre felg.

Det jeg lurer på hva er det som er mest sannsynligvis at det kan være? Er ikke sikker på hvordan det er med bremsesystemene på disse og om det er noe forskjell når det er Dangel aka 4x4. Om de har egne bremsesylindre til hvert dekk bak eller et felles? Vet at håndbrekk går på wire iallfall på bremsetrommel.
    • By Nebbdyr38
      hei, er det noen som har blueprints eller workshop manualer til ein peugeot 206 2.0L HDI år 2000??
      Kjøpte den i november 2017, å det er lagt turborør under motoren å problemet er at det er senkesett fremme, så tar hele tiden nedi veien å har ødelagt noen klemmer og har skrudd rør til spiralslange på nytt 6-7 ganger. Vil derfor finne ut om det er andre muligheter det kan legges og om det i det hele tatt er sånn originalt. Har og intercooler liggende som skal festes.

• Populære emner nylig

• Recent Achievements

• martinlol went up a rank
      Korporal
  • Create New...

Important Information

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Privacy Policy