Gå til innhold

Project CARS - Du har aldri sett en penere sim

Ranger emnet


Pellick

Anbefalte innlegg

Project CARS (Community Assisted Racing Sim) utvikles av slightly Mad Studios (NFS Shift) for PC, og senere også konsoll.

Spillet er i pre-Alpha, altså langt fra ferdig, men jeg tør på stå at det allerede har den drøyeste grafikken jeg har sett i en simracer - eller noe bilspill, for den saks skyld. Det har også den beste Force-Feedbacken jeg har kjent og såklart sikter det mot ultrahøy realisme.

Man melder seg på via forumet og betaler en engangssum for medlemsskapet - det billigste koster 10 Euro og gir deg månedlige oppdateringer. For 25 Euro får du oppdateringer hver uke. Multiplayer har nettopp blitt introdusert, så nå begynner det å bli ekstra artig.

 

F1-bilene fra 60, 70 og 80-tallet er hysterisk festlige (les: vanskelige) med clutch og H-gir :partyon:

 

Project CARS Community Gallery #38 – WMD Portal

 

<iframe width="560" height="315" src="http://www.youtube.com/embed/FHqGYtcXdNM" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

 

<iframe width="560" height="315" src="http://www.youtube.com/embed/f3my0FTjQNg" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

 

<iframe width="420" height="315" src="http://www.youtube.com/embed/p7W3MpagUSM" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Venter spent på om de åpner igjen for registrering. Var en poll nå der det var et minimalt flertall for å åpne igjen for registrering av nye medlemmer i en par dager. Så langt har det ikke skjedd noe, men håper det skjer til helga.

 

Jeg kommer til å hive meg på da hvertfall.

If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti

 

GT: Tifosi78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 7 months later...

Her er en lei beskjed for dem som vurderte å kjøpe seg inn om det blei mulig igjenn. Men det var åpent for kjøp leeeenge.

Kjipe for meg som har dette er at det er jo ingen som jeg racea med i fm serien som har dette. Som jeg vet da. Så må vennte 1 års tid før jeg får kjørt med noen av goo gjengen virker det som. Dere har gått glipp av ett meget pent ikke minst bra bil spil

 

The Bad news:

 

Money Back Offer (FSA/FCA Update)

As you are all no doubt aware, the FSA (now the FCA) looked into the crowd funding / crowd sourcing model that we adopted for WMD and Project CARS.

 

Whilst those enquiries were ongoing, we suspended taking on new members and allowing existing members to upgrade.

 

SMS has also been offering refunds to anyone who no longer wants to be a member.

 

Now the FCA has concluded its enquires and we have agreed to continue to offer those refunds, as a condition of the FCA doing so. This offer is made on a “without prejudice” basis which means it is made “without prejudice” to our position that we have not breached the relevant laws. It does however comply with section 26 of the Financial Services and Markets Act 2000, which states:

 

1. An agreement made by a person in the course of carrying on a regulated activity in contravention of the general prohibition is unenforceable against the other party.

 

2. The other party is entitled to recover— a) any money or other property paid or transferred by him under the agreement; and

b) compensation for any loss sustained by him as a result of having parted with it.

 

 

3. “Agreement” means an agreement—

a) made after this section comes into force; and

b) the making or performance of which constitutes, or is part of, the regulated activity in question

 

 

4. This section does not apply if the regulated activity is accepting deposits.

 

We have agreed with the FCA that we will make tweaks to the structure for future projects so as to avoid it being considered a collective investment scheme. We will also continue to offer members a refund and will not be reopening the membership to new members or allowing upgrades.

 

Otherwise everyone who is currently a member may continue to participate and enjoy the associated benefits - but anyone who doesn't can get their money back.

 

If you do want your money back please contact us via this online form (click here) and we will recredit your PayPal account as soon as we are able. PLEASE NOTE HOWEVER THAT ONCE YOU HAVE YOUR REFUND YOU WILL NO LONGER BE ABLE TO PARTICIPATE IN THE PROJECT OR PLAY BUILDS ETC.

 

There is no time frame or deadline to this offer of a refund and because all members also enjoyed other benefits related to their participation in Project CARS (such as access to the builds) there is no additional compensation due to members who want to leave, i.e. we will not be able to pay out any amount in respect of Fees (as described in the member terms) and you will not be entitled to any Fees in future.

 

Above all we are very pleased to say that those members who want to continue to be part of the Project CARS can do so.

 

We are also in the progress of restructuring WMD in a way that means that you can participate in our future projects and will share more details of those plans in due course.

 

In the meantime thanks for being part of pCARS.

 

Ian Bell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår