Jump to content

Mista fjern- og blinklys på '92 Volvo 850

Rate this topic

Tommy260393
 Share

Recommended Posts

Har en '92 Volvo 850, 2,5L. Jeg satt i ei diodepære på parklyset, og da mista jeg både fjernlys og blinklys. Det skjer heller ingen ting i instrumentene i bilen, og nødblink virker heller ikke. Har sjekket sikringene, men ingen effekt.

Noen med lignende problem eller en smart løsning?

Nåværende bil:
1999 modell Peugeot 206 CC, 1.1L.

Tidligere biler:

1989 Golf MK2, 1.8L.
1992 Golf MK2, GTI.

1995 Volvo 850 Sedan, 2,5L.
2005 Volkswagen Touran, 2.0TDi, 140hk.

• 2 weeks later...

Har fått tips om å bytte blink- og fjernlysbryteren på rattstammen. Kan visst være en kortslutning her sa de.. Noen som tror det hjelper?

Nåværende bil:
1999 modell Peugeot 206 CC, 1.1L.

Tidligere biler:

1989 Golf MK2, 1.8L.
1992 Golf MK2, GTI.

1995 Volvo 850 Sedan, 2,5L.
2005 Volkswagen Touran, 2.0TDi, 140hk.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

• Similar Content

• By gst93
      Hva er intervallene på bytte av reg reim på Volvo v60? D3 motor, 2012 modell automat. 
    • By Jan Erik97
      Har ein 2012 D max som har gått 160000km, uten forvarsel forsvinner bak lys, kjøre lys og mindre lys til tall på gir, lys rundt ac brytere men instrumentpanelet får svært høy lys styrke.
      Byttet ett rele men varte 2-3 måneder før det begynnte på ny, relet er i orden bytter mellom to stk som  nødløsning men hadde vert fint å fått ett svar på hva som egentlig er greia
      Noen som har en ide? 
    • By Vdtuning
      Har akuratt satt i den nybygde motoren min en B230F som er bygd til turbobruk men er ikke turbo i den , problemet er at den tåler ikke lite gass og går absolutt ikke på tomgang.. skyter i luftfilter og virker noe tamm.. 
      Alle pakninger er nye , rotor og fordelerlokk plugger , kont reg timing  , rotorstilling , svinghjul sitter med blankt triggerfelt i starter hull .. tps er riktig mtp klikk i det man vrir litt på rulla..
      Har sveist igjen Egr og tomgangs regulatorhull i innsug .. 
      Må legge til jeg har frest stemplene flate og tatt ut litt i forbrenningskammeret i toppen . Dette er gjørt på måfå ..
    • By Odderling
      Hei jeg prøver å finne ut om det finnes åpne takrails til min Volvo 855 gl 1994. Takk for svar :)
    • By Subaru2.0
      Hei
      Kjøpte nylig en Pioneer 2-din spiller av en på finn. Den ble kjøpt ny i 2020. Når jeg installerte den og startet den opp fungerte den fint og lyden var bra. Når jeg startet motoren og den hadde gått en stund og spilleren hadde blitt varm så ble lyden lavere og lavere helt til det ikke var noe lyd i det hele tatt, verken fra radio, dab, BT eller CarPlay. Det virker som at når spilleren har vært påskrudd i i noen minutter og blitt varm, så fader lyden ut. Når jeg har kjørt en liten tur så virker ikke lyden i det hele tatt selvom bilen kun står med tenning på. Noen som har vært borti dette før eller vet hva det kan være?

Og har jeg noe garanti på denne fra forhandler osv? har lest at det er 2 års garanti og noe reklamasjonsrett?? 

Takk for svar
  • Populære emner nylig

• Create New...

Important Information

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies.