Gå til innhold

GT3 på PS. Er det mulig å cheate seg frem til Nürburgring?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Det er så sinnsykt kjipt å spille seg frem med døve biler for å "unlocke" masse drit. Jeg vil bare kjøre på ringen med fete biler. Går det ann å jukse?

Få tak i en savefil, fra en som har "runda" spillet. Skal finnes å laste ned på nettet...

 

Her f.eks.:

Gran Turismo 3: A-Spec Save Game Files for PlayStation 2 - GameFAQs

 

Googletreff:

https://www.google.no/search?q=gt3+save+game&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:nb-NO:official&client=firefox-a

13 Toyota Prius + Seven (Taxi) | 01 Audi Ur-Allroad 2,5TDi  | 91 Audi 100q 2.3E Avant | 87 VW Transporter 1,6 TD Syncro | 90 Audi 200 20V | 86 Audi 100 CD Avant| 91 Audi S2 | 93 Calibra Turbo 4x4
VW Audi Club Norwegen - Troms & Finnmark Lokallag

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker dette spillet fra barndoms tida :D Spill deg opp gutt, er drit gøy med litt utfordringer! :)

 

... ja det fins cheats, søk opp på youtube hvordan du åpner en save fil.

Regner med du må dra over fila til memory cardet ditt med en usb du kan sette inn i ps2'en eller noe.

Så starter du den uten plate så du kommer til den browser menyen i begynnelsen.

Fremtidlig s13 eier (forhåpentligvis) - CHECK

 - 298whp CA18DET @ 1.05 Bar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

200sx, utfordringer er kult, men å kjøre Wagon R+ er kjedelig uansett :) Sorry at jeg er totalt n00b på data, men jeg får ikke til å skjønne hvordan jeg skal koble PC'en til PS3-memory card'et.

 

prøv med en minnepenn

 

tenker på en sånn her:

SanDisk USB-minne 4GB - Elkjøp

Sølv '00 S2000

Svart`98 ITR #1957 (solgt)

Svart Civic '92 Esi Hb (litt modda) NO go, NO show (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår