Gå til innhold

Vaske eikefelger?

Ranger emnet


4pekatt

Anbefalte innlegg

Heisann! kjøpte meg ny bil i går, og her er vinterfelgene som kom med:

39BCD089-808D-4C59-AEE6-77938BCE7087-1740-0000027931DC7C06.jpg

 

De var skitne som bare det, så jeg gjorde et tappert forsøk på å vaske dem:

88C972B2-313D-4058-8489-A12755E4F78F-1740-00000279437E80FF.jpg

 

Men, til liten nytte. Jeg kom ikke ordentlig til noen plass, og jeg fikk bare vasket de delene av felgen som stikker ut...

Noen som har tips til vask av eikefelger? :s

- 1995 VW Golf GL - 1,8l 90hk - Se bilen her

 

- 1992 VW Golf VR6 - 2,8L 174hk - Se bilen her

 

Problemer med Golf 3? Ta en titt her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...
Iron-X?

 

Hvilket produkt er det?

Copy/paste fra bilnerden.no

 

"CarPro Iron X - Årets bilpleieprodukt 2010!

Løser opp og fjerner metallpartikler og bremsestøv lett som en drøm. Kan brukes på lakk og felger uten å skade beskyttelsen.

Dere som er kjent med Clay vet at denne fjerner utenpåliggende forurensinger i lakken - Iron X trekker inn i lakken og fjerner metallpartikler hvor Clay'en ikke når frem!

 

Hvordan bruke Iron X?

1. Vask bilen/felgen. Pass på at området som skal sprayes med Iron X ikke er varmt.

2. Rist flasken godt, spray så Iron X på overflaten. La det virke 3-6 minutter. Iron X vil bli lilla på områder hvor den jobber.

3. Spyl av."

Octavia vRS

 

http://www.rsklubben.se

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
  • 2 months later...
Copy/paste fra bilnerden.no

 

"CarPro Iron X - Årets bilpleieprodukt 2010!

Løser opp og fjerner metallpartikler og bremsestøv lett som en drøm. Kan brukes på lakk og felger uten å skade beskyttelsen.

Dere som er kjent med Clay vet at denne fjerner utenpåliggende forurensinger i lakken - Iron X trekker inn i lakken og fjerner metallpartikler hvor Clay'en ikke når frem!

 

Hvordan bruke Iron X?

1. Vask bilen/felgen. Pass på at området som skal sprayes med Iron X ikke er varmt.

2. Rist flasken godt, spray så Iron X på overflaten. La det virke 3-6 minutter. Iron X vil bli lilla på områder hvor den jobber.

3. Spyl av."

 

Wurth har vist komt med eit tilsvarande produkt.

Felgrens Premium

Bilforumet.no
Super Moderator

Volvo S40.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår