Gå til innhold

Hvor koble til fjernstying til sentrallås?

Ranger emnet


shaunv

Anbefalte innlegg

Tittelen sier det meste. Hvor koble til fjernstying til sentrallås? Kjøpte et slik plug n play kit fra streetdesign. Regner først med at det kunne kobles til i en av dørene forran, men ettersom det ikke stemmer tenke jeg bare å spørre her før jeg demonterer resten av bilen. Mener å ha hørt noe om å koble til på vakumpumpe baki. Hvor befinner i såfall den seg på golf IV?

 

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På min golf 2 er det 2 ledninger på ledningsnettet som du kan koble på fjernstyring :)

vw jetta 1.8 1990 mod. (Vraket)
volvo 740 stv. 2.3 1987 mod. (Solgt)
vw jetta gt syncro 1.8 1989 mod. (Byttet)
vw golf gt syncro 1.8 1988 mod. (prosjekt)

audi a4 quattro avant 1.9 tdi 2002 mod (bruksbil)

vw passat gt g60 syncro 1.8 1990 mod. (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bwana: At det er elektriske låser var der jeg mente også. I alle fall på framdørene.

 

Fulgte ikke med en eneste beskrivelse. Men er definitivt en plugg som liksom skal passe et eller annet sted. Får vel bare ta en titt på kontaktene til låsen i bakluka som første sted jeg sjekker neste gang.

 

Det er i alle fall ikke nok kontakter på den til at den evt skulle kobles til komfortenheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Jeg ser på skjemaet for sentrallås på Octavia mk1 - bør være lik Golf 4.

Finner ingen kontakt for sentrallås med 12 pinner noe sted - hverken i dør, eller sentralenhet.

 

På Golf3 derimot. Der mener jeg det er 12-pins kontakt til sentrallås-pimpa.

 

 

Foreslår du kontakter leverandøren igjen. Dette ser ikke ut til å passe.

 

--


 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svar.

 

Står nemlig på pakka golf III/IV. Men spørs om noen ikke har fulgt med i timen.

 

Tror jeg får klippe noen kabler i stedenfor. Alt jeg trenger å vite da er et passe sted å koble til. Sentrallåsenheten gir altså ut et positivt låsesignal, og et positivt åpnesignal. Forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår