Gå til innhold

Korleis installera flere monoblokker

Ranger emnet


H3ggi

Anbefalte innlegg

Hei! eg og noko kompisa har kjøpt oss russebil. Da var anlegg i bilen når me kjøpte den, men me ville ha litt meir bass i bilen. Derfor har me kjøpt ein DLS CA-12 forsterkar og ein kicker sub. Har lite peiling på anlegg, og lurar derfor på korleis eg skal kobla denna forsterkaren til. Treng eg legga nye kablar heilt fram til spelaren og batteriet? er det mulig å kobla signalkablane på ein av dei andre forsterkarane som allerede står i bilen eller må eg som sagt legga heilt fram i spelaren?

 

takk på forhånd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bruker en fordelingsblokk på plusskabelen HVIS den er tykk nok til å håndtere det ekstra strømtrekket. Hvis en av de andre forsterkerene har phonoUTganger, så kan dere koble dere på der, men dere mister da endel justeringsmuligheter. Men jeg vil vel egentlig si at dere har bommet litt på utstyret dere har kjøpt. Dere har kjøpt en kremforsterker som egner seg best til skikkelige SQ innstallasjoner, også har dere kjøpt en "harry"sub som er perfekt til russebil der mest mulig bråk er poenget ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bruker en fordelingsblokk på plusskabelen HVIS den er tykk nok til å håndtere det ekstra strømtrekket. Hvis en av de andre forsterkerene har phonoUTganger, så kan dere koble dere på der, men dere mister da endel justeringsmuligheter. Men jeg vil vel egentlig si at dere har bommet litt på utstyret dere har kjøpt. Dere har kjøpt en kremforsterker som egner seg best til skikkelige SQ innstallasjoner, også har dere kjøpt en "harry"sub som er perfekt til russebil der mest mulig bråk er poenget ;)

 

Takk for svar :D

 

Hadde ikkje kjøpt da dersom me ikkje fekk da billig av ein kompis som skulle kvitta seg med da! :) Men om eg koblar på den nye forsterkaren til ein av dei gamle med signalkablar, då skal eg altså kobla phono UT på den som allerede står i, også Phono INN på den nye? Vil detta påvirka lydkvaliteten eller er da kun justeringsmuligheitane som vert påvirka? trur du forresten at me vil merka stor forskjell på å setta i denna suben? ein av oss har også ein lik forsterkar og 2x12" USblaster liggande som me lurar på å setta i, men veit ikkje om det er vits?

 

Korleis kan eg finna ut om plusskabelen er tjukk nok?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lydsignalet går ikkje ut av dei forskjellige forsterkerene likt. Det betyr at f.eks. so kan det eine høgtalerelementet gå utover, mens det andre går innover.

Dei utlikner kvarande og lydtrykket blir mindre.

 

Keep it simple! Dvs at ein brukr minst muligt med forsterkere og at høgtalerelementene er like.Skal du absolutt ha 20 basselementer, so bør dei være like. Og at ein bruker minst muligt med forsterkere til dette. (må ein bruke fleire forsterkere til sub, bør dei være like)

Bilforumet.no
Moderator: Bilpleie - Bilstereo

-2003 Volvo S60 2.4D
-1981 Porsche 911 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår