Gå til innhold

Bilstereo VW Golf 3 - hvor få kjøpt?

Ranger emnet


Jakob123

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg eier en Volkswagen Golf 1995 modell med 1.8 liters motor og søker hjelp om bilstereo til denne modellen og hvor det kan fåes kjøpt! Jeg har prøvd meg frem på finn og ebay men finner ingenting. Det kan så klart skyldes feil søkeord men har prøvd med en del forskjellige ord.

 

Alle svar verdsettes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får vel kjøpt stereoanlegg mange plasser.

Er jo ikkje sånn at du må ha anlegg som berre passer til golf 3. Alle 1 din spillere passer. Alle forsterkere passer. So kjøper du høgtalere som passer i bilen din. Og eventuelt ein sub i bagasjerommet

Bilforumet.no
Moderator: Bilpleie - Bilstereo

-2003 Volvo S60 2.4D
-1981 Porsche 911 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får vel kjøpt stereoanlegg mange plasser.

Er jo ikkje sånn at du må ha anlegg som berre passer til golf 3. Alle 1 din spillere passer. Alle forsterkere passer. So kjøper du høgtalere som passer i bilen din. Og eventuelt ein sub i bagasjerommet

 

Takk for svar!

Nå har det seg slik at jeg presiserte veldig dårlig i første post tror jeg. Jeg ser etter integrerte høytalere. Er helt nybegynner på dette feltet så vet ikke om dette er et dumt utsagn eller ikke men jeg vil helst at dashbordet hvor stock-høyttalerne sitter fra før skal forbli uendret, altså jeg vil ikke ha noe stikkende opp eller ut (hehe). Men igjen, takk for feedback. Håper du har et bra svar til denne posten og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han skriver jo at du skal kjøpe høyttalere som PASSER i bilen din da, så da kjøper du et sett med 4" høyttalere og bytter ut de 4" som står i dashen fra før. Bare vær obs på at en 4" høyttaler ikke vil kunne gjengi lavere mellomtone og bass på en god måte, så noe bra lyd vil du ikke få med så små høyttalere ;)

Var det min bil så ville jeg leget/kjøpt noen høyttalerpaneler til frontdørene, og fått inn 6,5" i steden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han skriver jo at du skal kjøpe høyttalere som PASSER i bilen din da, så da kjøper du et sett med 4" høyttalere og bytter ut de 4" som står i dashen fra før. Bare vær obs på at en 4" høyttaler ikke vil kunne gjengi lavere mellomtone og bass på en god måte, så noe bra lyd vil du ikke få med så små høyttalere ;)

Var det min bil så ville jeg leget/kjøpt noen høyttalerpaneler til frontdørene, og fått inn 6,5" i steden.

 

Nå henger jeg med her! Er som sagt helt ny på dette, men nå skjønner jeg tegninga. For å bytte høyttalere må man finne korrekt størrelse på stock-høyttalerne og så montere noen med lik størrelse? Skal bare ha bilen fra April til August så jeg prøver bare å få litt forbedret lyd enn det som er i de originale fra 95. Takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår