Gå til innhold

65-67 Ford Mustang Sedan. Hva mener dere?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Alle snakker jo om Fastback som om det er det eneste alternativet, men jeg mener at sedan, eller "coupé" også ser ganske bra ut, og de ligger jo ganske mye lavere i pris, så for samme pris kan man f.eks få en bil med større motor, eller en mer strøken bil.

 

Hva mener dere? Er det bare Fastback som gjelder, eller kan sedan/coupé være et alternativ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kor lett er det å få ein større motor, og manuell kasse i desse? På både økonomisk og lovleg vis? Har fundert mykje sjølv på ein Mustang, og fastback er kult... Sedan er meir økonomisk sånn sett. Men mykje vil ha meir - meir gamp, og manuell kasse. Er det mogleg å få tilpå ein lovleg og økonomisk måte?

Bilforumet.no
Moderator: Annet bilrelatert

Papi Media Productions @ Youtube
www.youtube.com/user/PapiMediaProductions
I <3 CAKE.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amcar Norge er veldig hjelpsom når det gjelder papirer for godkjenning. Så bare hold kortene åpne for dem og biltilsynet ordner det meste seg. Er jo også utrolig enkelt å få tak i deler til disse bilene + billige iforhold til Mopar og Chevy.

1968 Ford Mustang HT "Pro Touring" 352BB FE 500hk, C6, 9"DL, Viper red.

1998 Ford Mustang 3,8V6

1995 Chevrolet Astro EXT AWD

2001 Audi A6 V6 2,7BiTurbo quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alt er mulig, ting kan bare ta litt tid. å bygge mustang om fra auto til man vil koste ca 25000,- kjøpt på tyrigrava, om eg ikke tar mye feil.

men så kommer det ann på om du skal bygge til noe som ikke er orginal og du da må ha en sterkere kasse. personlig synes eg HT er finest, og er nok derfor eg har en slik sjøl. økonomisk er det vel ikke så vanskelig, har sett 302 med girkasse ligge ute for ca10 000,- da kan man jo kjøpe det og demontere, og videre bygge opp litt etter litt alt ettersom hva økonomien tilsir. eg ville heller investert i en bedre/ forsterka kasse enn å bytte til manuell. HK får man nok av ute å øke volumet uansett, bare me bruk av rette deler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår