Gå til innhold

Amarok på veien

Ranger emnet


elgbenz

Anbefalte innlegg

Da er bestillingen inne - levering nyttår. Automat, største motor, alt extrautstyr og tror jeg kjører med 285/35X22 på sommerhjula + 265/45X18 på vinterhjula. Hvit bil med svartlakkerte aluer tror jeg blir fint. Skal bli moro å teste dette.

 

Bye the way - Noen som har testet Amaroken med 285/35X22? Ser på kalkulatoren at 315/35X22 også gir tilnærmet samme rullediameter - Noen som har testet den dimensjonen? Blir sef. ikke mye offroadegenskaper av dette, men forhåpentligvis fint å kjøre på asfalt med - og det tror jeg er mere enn 99.9% for min del.

 

Det er så stille på Amarok-forumet. Er alt ferdigdiskutert? Skulle så gjerne ha hatt noen synspunkter på mine valg av dekkstørrelser !?!?!

 

Oppdatering fra selger i dag - Ikke produksjon før i uke 5, med sannsynlig levering uke 8 - tror ikke jeg kommer til å trenge vinterhjul denne vinteren - æsj......

 

Neste uke er uke 11 - Har jeg fått bilen min? NEI ! Er så forbanna på HAM at jeg vurderer å bryte kontrakten - Synspunkter? Ble jo tross alt forespeila bil ved årsskifte !!!!!!!!!!!!

Endret av elgbenz
Spørsmpl til Amarokfolket.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...

Er nok ikke selgeren sin feil. Det er mangel på pålitelige systemer og data hos HAM eller VW konsernet. Uansett hvor feilen/problemet ligger synes jeg det er veldig dårlig kundebehandling. Altså, man blir enige i begynnelsen av oktober om handel, og kontrakt skrives pga. av opplysninger fra selger om at man sannsynligvis får bil hved årsskifte. Er man heldig kanskje i 2012. Så går det noen uker, og jeg får beskjed om at produksjon er forsinka til uke 5. Nå er vi i uke 11 - o fortsatt ingen bil! Jeg synes dette er drittdårlig og har mista lysten på hele Amaroken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at det er rolig på Amarok-forumet er vel at alle eierne er i terapi etter å ha vært eiere av taro-dritten for lenge.

 

Ønsker deg lykke til med Amaroken din. Selv har jeg vært på verksted opptil 20 gangr i løpet av 1 1/2 år og bilen har aldri fungert 100%.

 

(du skulle kjøp Toyota :m'm: )

Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Første tusen unnagjort. Nye 22" på idag. 285/35-22 Continental. Ble pent synes jeg, og gode å kjøre på. Nå venter jeg bare på takmonterte extralys - pluss at jeg skal kjøpe meg en frontbøyle med LED-lys. Noen som har prøvd denne?

 

Antec Norge - EU godkjente frontbøyler - kufangere - lyktebøyler, stigtrinn > Produkter > VOLKSWAGEN > Antec Norge leverer EU godkjente produkter til VW Amarok Pickup 2010; kufanger, stigtrinn, underplate, tverrør, kanalrør etc.. Produktene behøver i

 

Kanskje med dette lyset: Rigid SR20 perfekte fjernlyset til din bil

 

Noen erfaringer?

 

Ikke kjørt så mye siden dette er bil nummer 2, men passerte 2'km nå, og ingenting ;-) Den nye ZF-kassa girer så smooth at jeg bare kan kan se det på turtelleren at den veksler fra D8 til D7. Eller ble det fint å kjøre på 285/35X22 med Continental. Veldig lite dekkstøy, og smooth ride - foreløpig er jeg veldig godt fornøyd med rokken.

Endret av elgbenz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår