Gå til innhold

teori prøve..

Ranger emnet


spidy

Anbefalte innlegg

var og tok teori prøve her i mars for noen mnder siden. men strøyk med 12 feil. strøyk også 2 ganger for 8 år siden. men hadde ikke lest så mye da. nå hadde jeg lest i ca 1 år.. og når jeg kom hjem og så på resultat lappen. fant jeg ut hvor jeg hadde feil da. under hver kategori etc. nå har jeg lest på alle de feilene da. men begynte nesten og lure. skal man lese endå mere?.. også skjønner jeg egentlig ikke hvordan man klare og stryke. hvist man har lest nøye igjennom boken 2 ganger i løpet av 1 år..føler meg nesten dum her. bor i tromsø. men kjenner ikke så mange med bil. så vanskelig og øvelsekjøre. og de 2 stk vi kjenner bor på landet!!! ;((((.. kanskje man skulle prøve muntlig. har hørt de folkene som har fått bestått med en gang. men da trengte man hvist dokumentasjon på lese og skrivevansker. og kan ikke si til dags dato att jeg har vansker for og lese og skrive. men.. man kan jo nesten lure.. holdt på og si. dagen er nesten nødt og være med meg!!! ;))).. har bare sykt lyst og kjøre selvstendig uten att det sitter en ledsager på høyre siden og forklarer ditt og datt. evnt. skal kommentere all kjøringen man gjør bak rattet..værste av alt. jeg liker faktisk og kjøre. kommer garantert til og ordne meg en drosje jobb når den tid kommer. har bare hørt att du må vente i 2 år på den " løyven " .. men men, lurer egentlig på om du kan få andre kjøre jobber uten og vente i 2 år.. og en ting til jeg lurte på. hva hvist man kjøper bil før man har klart lappen. kanskje folk er mere villig til og øvelsekjøre da. fordi. de ikke har noen unnskyldninger liksom?. men så sier faren min " jeg kan kjøpe deg en billig bil men da må du klare lappen " bor desverre ikke her.. men ble nesten litt forbannet pga. det også!!! ;((((.. holdt på og si det skal ikke være enkelt.. skulle bare ønske de kunne utstede lappen ett sted. men har ringt og forhørt meg om det også. men zero luck! ;((((.. tror jeg blir og heise flagg den dagen man får " bestått " på teori prøve!!! =)))..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Det finnes flere andre sider du kan øve deg på også, for eksempel:

 

Gratis teoriprøve - Teoritester. Test deg før eksamen for bil. - Gratis og ok side.

Vi hjelper deg å ta førerkortet - prøve.no - Rimelig side som er kanongrei til å øve på teoriprøven med.

 

Husk, øvelse gjør mester. Les, ta noen tester, finn ut hva du må øve mer på, øv, og test igjen :)

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår