Gå til innhold

El vinduer døde


pengelek

Anbefalte innlegg

På min 98 E220D har jeg en knapp som mangler selve knappen nedenfor vindusheiser knappen nederst (til venstre for spegel justerer) i midtkosollen. Her lyser det et gult lys konstant. De lå 2 sikringer nedi her (løst, slengende) bevegde litt på de så tente det er rødt lys i samme knappen. Bevegde litt til på de så kom det en knist, det røde lyse sloknet (fremdeles gult lys) og alle vinduene døde... Sikringen til vinduene er ok. Er det en hoved sikring ett eller annet sted? Hva er denne knappen til? Vanskelig å vite når toppen er borte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du et bilde?
Ja, men får ikke lastet opp bilde. Jeg har kommet frem til at det er toppen av "åpne bagasjelokk knappen" som er borte. Under skimter jeg et grønt printkort, og det var her jeg fikk ned noe metall så det mest sansynlig kortsluttet noe. Er det slik at bagasjelukeåpneren og el vinduene er som et juletre (en pære defekt så er alt dødt) asså da, bagasjeromsknappen er defekt så vil ikke vinduene fungere?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

[ATTACH]33978[/ATTACH]

 

Denne du mener?

Jeg måtte bytte alle bryterne på min, fordi de henger sammen i den plata. Kostet den nette summen av 2000 kr for ei plate med seks brytere.

post-71402-13804854542516_thumb.jpg

1999 Mercedes W210 430 TE V8

1995 Mercedes W140 600 SEL V12- Konebilen

1973 Mercedes 450 SEL 6.9 V12

http://www.MBentusiastklubb.no

Lastebilmekaniker Bertel O. Steen Buskerud

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke sikker men tror det bare er el.vinduene og ASR knappen som henger sammen. Mener bakluke knappen er løs, så den kan du nok bytte for seg selv. Jeg har stasjonsvogn så jeg har ikke den knappen der. Men jeg har en annen til å deaktivere parkerigs sensorer. Og denne knappen sitter fast i plata. Plata i din bil tror jeg bare har 5 knapper som henger sammen, el.vinduer og ASR.

1999 Mercedes W210 430 TE V8

1995 Mercedes W140 600 SEL V12- Konebilen

1973 Mercedes 450 SEL 6.9 V12

http://www.MBentusiastklubb.no

Lastebilmekaniker Bertel O. Steen Buskerud

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår