Gå til innhold

ingen som kjører clio eller liker clio?


-cardudde-

Anbefalte innlegg

  • Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tok noen bilder av bilen og felgene idag. Bilen er skitten og fæl, og det samme er felgene (og været forsåvidt), så er ikke akkurat veldig flatterende :p

 

Skal kjøre skikkelig vask på felgene imorra, og vaske/polere bilen, så da får man jo se før/etter effekten også :)

(kanskje jeg tilogmed lakkerer calipperen foran rød?) :)

 

Anyways, her er bildene:

DSC01688.JPG

Resten av bildene

 

Du får si hva du synes (og, JA panseret skal byttes når jeg får penger :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er utrolig hvor like bilene våre egentlig er. Kanskje ikke så rart når det er etterkommeren, men uansett :)

Inntrykket av bilen blir så mye bedre når den er ren. Herlig. Jeg tror jammen jeg går for 15" jeg. Men om budsjettet holder til 16" så blir det et luksusproblem å velge.

 

Her er forresten de jeg er interessert i om du har lyst til å se:

Megane med nye felger. (Dette er gjort veldig fort og passform, vinkel og tilpasning har ikke blitt tatt hensyn til). Er det noen du synes passer bedre enn andre?

- 2005 Audi 2.0TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vurder senk også, men det er flere ting som kommer før det uansett. Det er jo litt for mye luft der nå, men om jeg får på 2" større så håper jeg det ser annerledes ut.

 

Jeg må bestemme meg fort nå hvertfall. Håper på å bestille i løpet av de nærmeste dagene nå.

- 2005 Audi 2.0TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Jeg kjører jo faktisk clio til daglig når jeg tenker meg om. Riktignok er den på verksted nå, men dog. Må reparere en skadet forstilling etter å ha måttet slenge den i veggen for å unngå en dame som kastet seg frem og tilbake mellom noen filer her en dag. Angrer på at jeg ikke lot henne treffe meg, men det er for sent nå. Men aldri så galt at det ikke er godt for noe. Når vi først må bytte nedre bærebru er det jo like godt å bytte alt. Så nå blir det komplett Gr. N rallyunderstell på den :D

_________________

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Slim!

Her er forresten de jeg er interessert i om du har lyst til å se:

Megane med nye felger.

 

Synes den såg fetest ut med Tourismo felgene! Gå for 16'' å senk så mye som går,og så mye du kan.. Avhenger jo litt på hvordan veistandarden er der du holder til..

Finnes det noe plast til Megane egentlig? Gjort seg med front og bakfanger og noen skjørt hvis man først skal gjøre noe,men primært er felger og senk..

- 85 VW Golf G60 8vT

- 87 VW Golf II 1,8 (Solgt)

- 69 VW Boble (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår