Gå til innhold

Elektriske problemer med A4 1.8 T Quattro 2003 8E

Ranger emnet


antirex

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg kom kjørene fra jobb som vanlig og skulle sette fra meg bilen. Da jeg drar ut nøkkelen av tenninga så går ikke radioen av som vanlig, og heller ikke sentrallåsen på nøkkelen virker. Jeg finner så ut at ikke vinduene vil ned, kjøre kompjuteren virker ikke, samt. fjernlys, blinklys, bremselys, ryggelys, vindusviskere, cruise kontrollen virker heller ikke. Veldig merkelig at det bare kan si PANG og at alt dette skal streike, når det funket fint da jeg stoppet innom en butikk på vei fra jobb. Har sjekket sikringene i boksen på førersiden og så ikke ut som noen var gåene, noen flere sikringer jeg bør sjekke? Har snakka med en kompis, og han snakket noe om rattstamme styreenheten, eller komfort elektronikk enheten. ??

 

Så nå håper jeg det er mange skarpe "mekanikere" her som kan hjelpe meg litt på vei ?? =D =D

Lappene flyr jo ut av vinduet hvis jeg skal sette den inn på møller til feilsøking og diagnose !!

 

Mvh Thomas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville prøvd å koble fra batteriet å la bilen stå strømløs en stund før du kobler det til igjen for så å se om det funker igjen.

Ingenting er som en ordentlig resett :p

Hvis ikke kan det hørtes ut som det er comfort styreenheten, hadde samme symptomer på passaten min og da var det den som laget problemene.

- 08 BMW E60 520D Full M5 kit fra fabrikk (Livia)

- 04 Opel Speedster 2.2 Supercharger 850kg/230hk

x 05 Ducati 999s
x 2003 Audi A4 1.8TQ S-line Justice
x 2006 Kawasaki ZX6R Ninja
x 1991 Honda CBR 400 RR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår