Gå til innhold

Kjøpe eller ikke? Golf 2 1.6 87 4girs

Ranger emnet


Golf-Royce

Anbefalte innlegg

Hei! Takk for svarene. Jeg kjøpte bilen !!

Er sinnsykt fornøyd med den, går som ei kule!(160 lett)

Må bytte div slanger samt gasswire(kan ikke strammes noe mere) har RS4 fager som skal på og litt små pirk :) oppretter kanskje en tråd på det hvis jeg får tid.. Hvor skaffer jeg slanger? Vet Biltema har noe men mangler litt og usikker på kvalitet?

 

Takk igjenn :)

Den er høy på tomgang på kaldstart men ikke etter jeg har kjørt en 100 meter med den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er galt med rs4 ;P foruten om at d kansje er litt harry :D

Står uorginalt 90kit på hele bilen med bredere så usikker på om jeg skal beholde det.. Har også en liten baklukespoiler samt lineextra sideskjørt .. Må se hva tiden strekker til :)

 

Hvor er det mest normalt at man har falsk luft problemer?

Fant også noe olje i luftfiltre :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er galt med rs4 ;P foruten om at d kansje er litt harry :D

 

1. Det er ikke fint.

2. De jeg har sett er sprøe og knekker lett (ingen problem om du aldri dulter borti noe eller noen dulter borti deg) De orginale tåler mye pryl...

3. Det er fremdeles ikke fint med rund fanger på en firkanta bil...

(selvfølgelig er du fri til å gjøre hva du vil uten å tenke på hva jeg synes, men det er hvertfall min mening...)

 

falskluft kan komme fra mange plasser, men siden din bare er rar på kaldstart gjetter jeg nok på at quattro76 har rett med at det er vokselementet, weber erstatningsgasser er nok ikke dumt å tenke på da, mindre stress med de enn med 2e2'ene...

Olje i luftfilter? kan du utdype? skift luftfilter og se om det kommer igen, eller ligger det nede i boksen?

-Passat 90 mod 1,8l [bruksbil]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Hei. Har du funnet ut hva det var eller? :) Har akkurat det samme problemet men min 1.6l også. Den fusker og kødder med en gang jeg starter, og så etter 200meter så jager den som fader på tomgang. Og dette gir seg ikke før tempviser er på 90 grader.. Den kan også begynne å jage om jeg kjører i 70kmh på litt åpent spjeld?? Hvordan ser jeg om vokselementet er ødelagt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår