Jump to content

Selges: Golf 3 RECARO interiør

Rate this topic

Recommended Posts

• 1 month later...
  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

• Similar Content

• By Rogmel
      Endelig er jeg gammel nok til å kjøpe en bil etter hjertet! Golf gti har alltid vekt spesielle følelser i meg helt fra ungdomstida. Har fått prøvekjørt golf gte og ble imponert over trykket i akselerasjonen. Nakken fikk jeg seg et lite rykk, da kraften kom kontant. Den føles som en moderne bil, med mulighet for å spare noen kroner i året på bensin. Bakdelene er et mindre bagasjerom og tyngre egenvekt. Er også usikker på om jeg "gidder" å lade den hver gang det trengs. Har ikke fått prøvekjørt gti, da den ikke er tilgjengelig i Trondheim... Ser for meg at den har enda råere akselerasjon? Bagasjerommet er også vesentlig større. Ulempen er prisen, som er nesten 90 lapper over. Er den verdt det? Og fungerer den godt med 19 tommere på sommer?
    • By vwsørlandet
      Heisann. 

Noen som vet om seter fra litt nyere Polo (85-95)passer i en litt eldre Polo(78-85)? Eller hva som  å gjøres!? Kommenter gjerne med lenker. 

Har søkt i forumet men uten hell
    • By Frim
      Ettersom jeg har forstått så har Citorën AX 4x4 1994-modellene og AX GTi 1994-modellene helt like motorer, forskjellen er at AX 4x4 har monopoint-innsprøytning mens AX GTi har multipoint-innsprøytning. Dette gjør at AX 4x4 yter 75hk mens AX GTi yter rundt 95-100hk.

Mitt spørsmål: Kan man bytte ut monopoint-innsprøytningen på en AX 4x4 med en multipoint fra en GTi for å øke ytelsen eller er det mer som må gjøres? Er dette en vanskelig jobb?
    • By Hribe
      Heisann.

Jeg kjører en golf GTI 180hk som har litt problemer med clutchen. Når bilen har stått en stund i ro (ca 2 timer), så er det null trykk i clutchen, og jeg må dermed "pumpe" tilbake trykket i pedalen, etter noen pumpninger, så er clutchen slik som den skal. Noen som vet hva problemet er? Luft i systemet? Slavesylinderen som er ødelagt? Det drypper også litt rød væske fra motorrommet... Kan dette være bremse/ clutch væske?
    • By Hribe
      Heisann.

Jeg kjører en golf 4 gti med 180 hk originalt. Jeg vurderer å montere dumpventil, for å få den populære lyden som alle vil høre fra en turbo. Jeg vurderer også å montere åpent filter på den. I ettertid har jeg fått høre at man kan bytte kun resirk ventilen, og montere åpent filter.... Og dermed har man samme lyd. Noen formeninger rundt dette? Resirk ventil eller dumpventil? Åpent K&N filter eller lukket K&N filter? Hva får man ut av motoren av denne modifiseringen? Bilen skal chippes etter dette er blitt gjort... Står forresten på milltek eksos (2,5" rett ut fra turbo, og helt bak).

Takk på forhånd om svar. 
  • Populære emner nylig

• Recent Achievements

• martinlol went up a rank
      Korporal
  • Create New...

Important Information

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Privacy Policy