Gå til innhold

Trenger litt hjelp; '96 Primera MP3 + SD

Ranger emnet


ungua

Anbefalte innlegg

Hei, jeg kjøpte en "ventebil", en traust liten Nissan, å ha i to år. Lyden i den er elendige saker og den spiller kun CD og radio. Modellen er Pioneer et-eller-annet. Jeg savner MP3 og vil ha mulighet for SD-kort, hører aldri på radio og CD er gørr. I og med at bilen skal brukes til den klapper sammen vil ikke jeg ha noe særlig utlegg. Kan bokstavelig talt ingenting om bilstereo, og håper dere eksperter kan tale fritt om min ambisjon :) og mitt utvalg her. Hva ville DU ha valgt?

 

Pen retroradio US import 2x80w 160kr

Tokai USB F 4x45w 266kr

Andersson CRA 1.0 USB kort AUX 4x40w 249kr

DX 4x5w ~200kr

 

Stusser veldig over at radioen fra Dealextreme ikke har mer futt enn 4x5w når alle andre i den prisklassen yter ~40w per utgang. Eller leser jeg spesifikasjonene feil? Har i alle fall ganske gode erfaringer med DX. Eller heller dere mot bruktradio på FINN istdf?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen retroradio US import 2x80w 160kr FEIL! Du har ikke tatt med frakt, så denne kommer på ca 510kr +tollgebyr og det er en skikkelig møkkaspiller.

Tokai USB F 4x45w 266kr Dette er også en skikkelig møkkaspiller, og vil garantert gi dårligere lydkvalitet enn den du har fra før.

Andersson CRA 1.0 USB kort AUX 4x40w 249kr Samme med denne.

DX 4x5w ~200kr Og samme med denne.

 

Spilleren som linkes til over her, er veldig bra, og den får du til 1200kr på rette plassen. Men det finnes billigere spillere som er bra, denne feks: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=743833

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svara! SD er viktig for meg, ja. Det er også riktig at det tilkommer frakt på noen av de eksemplene mine, det er dog ikke toll på vareforsendelser under 200kr. Leter litt til jeg, men den responsen jeg får er å satse på merkevareprodukter. Synes det er litt kjedelig, hvorfor må det stå JVC eller Pioneer på alt? Men vil jo heller ikke være prøvekanin som ender opp med elendig lyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svara! SD er viktig for meg, ja. Det er også riktig at det tilkommer frakt på noen av de eksemplene mine, det er dog ikke toll på vareforsendelser under 200kr. Leter litt til jeg, men den responsen jeg får er å satse på merkevareprodukter. Synes det er litt kjedelig, hvorfor må det stå JVC eller Pioneer på alt? Men vil jo heller ikke være prøvekanin som ender opp med elendig lyd.

 

Nei, det kommer ikke toll på varer under 200kr, men du må huske på at frakten blir medregnet i prisen, så hvis varen INK frakt kommer over 200kr, så blir det toll ;)

En spiller som har usb, kan man jo bare bruke en SD-kortleser i usb porten da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår