Gå til innhold

motortrøbbel bmw 2,0d 2007mod

Ranger emnet


ingolonko

Anbefalte innlegg

hei alle saman.

 

har problem med ein bmw x3 2007 mod 2liter diesel.

har følgende feilkoder: P3263, P1278, P1279

har prøvd å ettersøka litt på nettet uten å koma til nokon eintydig konklusjon.

problemet starta i fjor haust. motorlampa kom på, men ingen endring i bilens oppførsel.

når det er kaldt går bilen ruskete rett etter start og sloknar enkelte gonger.

dette er uavhengig av om ein har motorlampe eller ei og det fører heller ikkje til at lampa kjem på.

lampa kjem og går litt av seg sjølv, og forsvinner straks ein sletter feilkoder. er då vanlegvis vekke ein dag eller to.

etter at våren kom har det ikkje vore motorlampe, før første dagen det var litt kaldare i været no i haust. så trur ganske sikkert eg kan sei at utetemperaturen har ein utløysande innvirkning på problemet, meir enn å vera årsaken til problemet. lampa har ein tendens til å komma på ved halvvarm motor i underbakke uten gasspådrag på ca 2000 omdreininger, i følge freeze frame på diagnoseverktøyet.

har ein mistanke om at bilen ikkje har den effekten den skal ha, men har ikkje samanlikningsgrunnlag sidan eg ikkje har prøvd andre slike bilar. synest også bilen er litt for lett å kvele. synest også forbruket er litt høgt, vanskeleg å få under 0,7 på langtur med AC avslått. slik har den vore heilt sidan den vart kjøpt i fjor sommar.

der er også ein svak tikke/bankelyd under pådrag, uavhengig av turtall. der er ingen røyk av nokon som helst slag, men synest bilen luktar sur eksos på tomgang.

har rensa EGR og skifta veivhusventilasjonsfilteret, ingen av dei var serlig tilgrisa. bilen har gått 120000km og mykje på lange turar. har også tatt diagnose å kjikka på parameterne, der ser ting ut til å vera ok.

kjem til å ta av innsug og sjekka ventilane for regulering av sugerørslengde (ofte kalla swirl flaps) då dei visst har ein tendens til å løysna og komma inn i motoren. sjølv om det skulle vera forbedra etter medio 2005. då skulle dei delte stålventilane vera erstatta av heilstøypte i plast som i alle fall ikkje skal gjera samme skade ved ein eventuell defekt. begynner å bli litt tom for ideer.

 

alle tips tas i mot med takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...

Hei!

Eg veit ikkje om d kan vare d samme men, eg har min X3 2007 modell klar for levering til Bavaria om et par dager pga koksing som skal vare et problem på desse motorene..Motorlyset har kommet og godt et par mnd nå.. Først trudde dei det var partikkelfilteret, så luftmengdemåleren før dei brukte kamera og fant ut at det var MASSE koksing og at det mest sannsynligt var det som ga feilkodene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 4 months later...
  • 5 months later...

Jeg har di samme symtomene når det er kaldt. Den stopper like etter jeg starter den.Har skifta glødeplugger+gløderele.Men ble ikke bedre.Bavaria finner ikke noen feil på diagnose programmet sitt.De meiner at det kan vera luftmassemåleren sier de.

 

Kjenner ikke til BMW, men på VW/Audi kan man plugge ifra LMM og motor vil gå tilnærmet normalt om LMM er defekt (bruker MAP-sensoren som referanse).

Bilforumet.no
Administrator

Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår