Gå til innhold

Koble fjernstyrt sentrallås på hiace som ikke har dette orginalt

Ranger emnet


Alekz

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...
Må ha motor ja. Det er jo den som vil skyve låsetappen da istedet for nøkkelen...

Får sikkert tak i motor på Høgger'n for en grei penge!

 

Når man vrir om nøkkelen låses jo alle dørene opp/igjen utenom den døra man vrir nøkkelen i?

Eller er dette kun på førersida, slik at førerdøra trenger en motor, og ikke de andre ? :P

 

 

 

Takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei! kjøpte et genialt sett til -98 en min. kjøpte en universal servo og satte den inn i fører døren,

koplet i sammen med den boksen som fulgte med. Slipte opp nøkkel emne og vips hadde jeg vippe nøkkel

til hikakken. MED blink som jeg koplet inn på varsel blink knappen!

 

vanskelighets grad montering: Tre rattar

 

Autoroyal.no STYLING & UTSTYR BMW STYLING & TUNING E30 STYLING Fjernstyrt sentrallås ombyggingssett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! kjøpte et genialt sett til -98 en min. kjøpte en universal servo og satte den inn i fører døren,

koplet i sammen med den boksen som fulgte med. Slipte opp nøkkel emne og vips hadde jeg vippe nøkkel

til hikakken. MED blink som jeg koplet inn på varsel blink knappen!

 

vanskelighets grad montering: Tre rattar

 

Autoroyal.no STYLING & UTSTYR BMW STYLING & TUNING E30 STYLING Fjernstyrt sentrallås ombyggingssett

 

Er det ikke startsperre på 98 mod?

Tror ikke dette går på min, selv om det er en smart løsning!

Toyota Hiace 4x4 2004 mod Arbeidsbilen

Saab 9-5 2,0T 2006 mod Konebilen

Husaberg FE 650 2004 mod Leketøyet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...
Nøkkelen knakk på min, og da lirket jeg ut microchipen fra den knekte og inn i den nye.

Litt knot, men alternativet var og bruke ma$$e penger på ny nøkkel med startsperre og uten fjernkontroll.

Tror jeg ga 45 kr for og få to nøkkel emner, som fulgte med slipt på jernia.

 

Hei.

 

Hvordan/hvor monterte du servoen? Regner med det var uorginal servo du kjøpte?

 

Mvh

A4 1,8TQ {Sølve}

-{Audi_Roy}-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår