Gå til innhold

Min Charade G10

Ranger emnet


eiriksmil

Anbefalte innlegg

Var på Haukeli og henta meg en liten raritet for en liten stund siden, '81 Daihatsu Charade 1.0 Daimatic (auto) :) Solgt ny i Trondheim, stort sett hel og pen:

IMG086-2-1.jpg

 

IMG080-2-1.jpg

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 months later...

Hei, tror dette er min bestemors bil. Den ble i sin tid kjøpt på Prøven bil i Trondheim. Hun solgte den i 2002 eller 2003. un hadde setetrekk i den så lenge hun eide den ihvertfall. Er det fortsatt noe overflate rust på den, eller har du shinet den? Hvis det er samme bil, så kos deg med den. Jeg har kjørt tur-retur Trondheim-Loen med den, over strynefjellet. En bil man ble glad i:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Hei. Det var da den ble solgt fra første eier ja, Samdahl kan det stemme? :)

Det er absolutt en bil man blir glad i og et sjarmtroll uten like. Har kun kjørt den en tur i sommer, tur-retur Rudskogen for Japsetreff på bakveiene.. Det er litt overflaterust på undersiden av panseret og litt nederst på dørene, men den blir selvsagt ikke vinterkjørt og jeg skal få ordnet bilen lakkmessig etterhvert. Denne skal jeg ha i mange år, det er bestemt. Ring meg gjerne på 96 73 01 77 hvis du vil prate litt, ALL historie jeg kan få tak i på denne bilen tar jeg gledelig i mot!

 

To stemningsbilder

9232607998_45542aaef3_b.jpg

 

9232604868_943ff2095a_b.jpg

 

For å være så liten og søt ser den ganske sinna ut og :)

9232609588_751b5b7f05_b.jpg

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår