Jump to content

Ønsker å kjøpe kant felger!

Rate this topic

fupp3
 Share

Recommended Posts

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

• Similar Content

• By Anders Staff
      Selger mine OZ Futura med bra dekk. To nye i vår, og to nesten ubrukte fram til i vår. 205/40 foran og 215/45 bak.
      En tønne har vært sprukket, men er sveist av fagmann (Almek, Kraby). En ytterkant har en liten ubetydelig bulk. Har også originale spacere som skrus i framfelgene. ca 20mm.

Selges komplett for kr 10500,-

Bilder: http://www.finn.no/finn/torget/annonse?editAd=true&finnkode=51650537

• By Bunes
      Ønsker å kjøpe kantfelger til 740'n min, siden den trenger nye sommersko :p
      Helst med dekk..
      Foretrekker eiker e1, ocean/jp mk18, mim juventus eller super dtm! Kom med eventuelle andre forslag, alt vurderes!

Bør helst være i Hedmark/oppland/Akershus området, med mindre de kan sendes..
    • By H3ggi
      Hei! Har nett kjøpt meg nytt frontsett til bilen. Focal IS130 komponentsett. Har tatt av dørpanelet, men når eg skulle til å setta i den nye diskanten ser da ikkje ut til at denna passe inn der som den gamle har våre? e da noko eg må gjera, eller er da greitt om den ikkje sitte bom fast? nokon som har erfaring med detta?
    • By fupp3
      Jeg har en 95mod 1,8tq som det lukter brent olje av mens/etter jeg kjører. (195.000km)
      Det danner seg et oljebelegg sansynligvis av oljedamp på motordekselet i bakkant (mot frontruta) av motoren. Men jeg ser ikke noe slange osv som er av.. Forrige eier prata om veivhusventilasjons slangen? Hvor ligger ev denne å er det vanskelig å bytte?
    • By run-ars
      må ha noken 5 bolts borbet 9x16 helst mercedes men berre de e 5 bolts kan alt ordne seg. send en e-post til rune-aars@live.no
  • Populære emner nylig

• Recent Achievements

• Trulsp went up a rank
      Korporal
    • martinlol went up a rank
      Korporal
  • Create New...

Important Information

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Privacy Policy