Gå til innhold

Min Golf GTI :>

Ranger emnet


Robin1994

Anbefalte innlegg

Ja har jeg bare hatt klarglass liggende så sku jeg ha gjort det men :P spørs om malingen sitter fast eller om det bare løsner fra chrome'n. Må kanskje legge et lag med maling til for at d ska bli bra tror jeg. Er ferdig med første laget der på bildet. Orker ikke å stresse med det Pga får vondt i håndleddet av å sitte med malepensel og pensle rundt hele. Brukte ca 2 1/2 time på å male igår :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

fiii hvor tregt det går med den andre lykta og resten av bilen min nå for tia. går jo på skole på røros så er hjemme bare i helgene og da har jeg litt tid til bilen men ikke mye. har bestilt ABS sensor så jeg håper å få ABS bremsene til å funke igjen :p måtte også bare slå til på en RS4 fanger til golfen. en slik fanger jeg har lett lenge etter som ble solgt brukt :p så neste helg blir det nedsliping og fikse støpe litt glassfiber på fangeren :)

 

 

tida går også med russebil prosjekt framover nå. er laget en liten spørre tråd om den her på bilforumet. gå på meredes-benz > e-klasse og finn en tråd der Bruspulverguttene har startet en tråd. der er jeg med :p blir vel noe bilder osv etterhvert der også så bare å følge med om det virker interresant :) sjelden bil vi holder på med også så :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også kalt diagnosekontakt :)

 

det er en obd feilkode tilkobling:) vet ikke om det er odb 2 men om det er det så kan du koble til en dings som du da kobler til pc eller tlf sånn at du kan se hva som skjer i motor osv:) fancy greier:)

96 Passat 35i 1,9 TDi 110hk

 

99 VW Passat 1,8T Variant (Solgt) 95 VW Golf 1,8 GL (solgt)

94 VW Golf 1,8 GL Variant (Solgt), 97 VW Vento 1,6 GL (Solgt)

93 VW Golf GTi (Solgt), 97 VW Golf 1.6GL (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig moro å følge med på utviklingen av Golfen din! Har akkurat samme Golf GTI selv, bortsett fra at jeg har bygd om fronten til en MK4 front. Fortsett å oppdatere med bilder og info! Er veldig gøy å følge med på! ; D

Mitsubishi Carisma 1,6 GLX 1996mod - SOLGT
Volkswagen Golf MK3 2.0 GTI 8v 1996mod - Til salgs

BMW E46 318d 2003mod - Går som en drøm!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe så det er noen som følger med enda ja, :P dåli med updates i det siste men det e pga pengemangel :(

legg ut noen bilder av din også da wrn1, ble nysgjerrig nå :p kanskje du har sett bilen min IRL? :)

 

kjøpte meg en RS4 fanger forrige helg som må repareres litt også ska den lakkeres :p men ting tar tid hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahaaa javel. :p

 

[ATTACH]36929[/ATTACH]

[ATTACH]36930[/ATTACH]

Måtte prøve meg på slikt utseende jeg også :P maler den andre lykta imorgen også blir d montert på golfen. Lei Angel eyes nå :)

 

 

 

dette prosjektet her gikk rett i dass...fant ut at malinga jeg brukte ikke tålte varme etter at sjøla satt lykta i sola for å "tørke" fortere men viste seg at da fosset malingen nedover og inn i lykta så alt ble så og si svart inni lykta. da ble jeg irritert og "mista" lykta i bakken så den knuste så da ble dem kastet med en gang :S kjedelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår