Gå til innhold

Selges: Chrysler New Yorker Brougham 4D HT

Ranger emnet


amcars

Anbefalte innlegg

Vurderer å selger min Chrysler New Yorker. Har lyst til å kjøre litt street legal i sommer og kunne tenke meg egnet bil i bytte, det vil si en bil jeg kan bruke på bracketracing i street legal og som jeg kan cruse litt med på fine sommerkvelder... Men en motorsykkel står også høyt på ønskelisten og HD vil vurderes, da eldste sønnen skal ta lett-mc lappen i sommer og vi kan øvelsekjøre sammen ;)

 

Litt om bilen, det er en nydelig cruser med alt mulig av utstyr. Orginal 8-spors kassettspiller som fungerer perfekt! Tilt og Teleskopsratt, corner lights, Klima!!, Oppvarmet bakrute, elektriske vinduer, elektriske stoler foran, sjulte lykter, cruise controll+++ Dette er en bil som må sees og oppleves! Skjelden pga fargekombinasjonen, til og med i USA!

 

Det sitter en 6,6 liter V8 motor som er utrolig snill på bensinen, faktisk så kjørte vi Mjøsa rundt på bare literen pr mil! Og det er fantastisk med tanke på hvor stor denne bilen er..! Har orginale salgsbrosjyren til denne bilen også som legges ved...

 

Bilen leveres med 2 sett 18" felger og et sett orginale felger (Rally Wheels med felgringer og senterkopp) Det er et tøft mafiastuk på denne bilen, synes 4D HT er den aller råeste av denne modellen faktisk. Bilen har ikke passert 78000 miles enda!

 

Åpen for bud, bud + innbytte eller rent bytte i egnet bil MC som beskrevet ovenfor... Er ikke tilgjengelig på telefonen mellom 08 og 16 alle 7 dager i uken.

 

Epost: johstran@bbnett.no

Mobil: 412 65 786

Endret av amcars

1978 Chrysler New Yorker Brougham 6,6, byttes i HD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber som nattevakt og er å treffe på mobilen uansetthvor sent det er, sover mellom 08 - 16, er å treffe resten av døgnet ;)

 

Er ikke byttet bort enda, da ingen av bytteforslagene har fristet så langt..

Endret av amcars

1978 Chrysler New Yorker Brougham 6,6, byttes i HD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår