Gå til innhold

førstebil

Ranger emnet


Gulbrandsen95

Anbefalte innlegg

  • 1 month later...

Har kjøpt en calibra for 3 uker siden som førstegangsbil, og syntes biln var veldig god og kjøre. Forsikring på min bil er ca 4500 kroner, den er forsikret på pappa. Forsikringen er litt dyr, men det er på grunn av av at den skal brukes av en 18 åring.

 

Ting du burde å se etter er rust og kordan bilen girer, ta og dytt på hjulene for og se om bilen står stødig. Plasser du burde se etter rust er i bagasjerommet under matta, hjulbuene bak, forskjermene, kanalen og dempertårnene framme. Burde se om bilen og kommer med varsel lys i speedometeret.

Endret av Martinhansen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsikrer du som Martinhansen på pappaen sin, så blir nok forsikringen vesentlig billigere (da går jeg ut ifra at din far har god bonus).

 

Det kan også være lurt å forsikre på seg selv (selv om det blir dyrere) slik at du begynner tidlig med å bygge opp din egen bonus.

Eller høre med forsikringsselvskapet din far/mor har om det er mulig for deg å få bedre bonus på deg selv hvis du velger samme som dine foreldre.

Audi A4 Avant B8 2.0 TDI 2008 (143hk)

Tidligere hatt :

Honda Accord 2.0 EXi 1992 (133hk)

VW Passat 1.9 TDI 2001 (110hk)

Audi A4 B6 1.9 TDI 2002 (131hk)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Forsikrer du som Martinhansen på pappaen sin, så blir nok forsikringen vesentlig billigere (da går jeg ut ifra at din far har god bonus).

 

Det kan også være lurt å forsikre på seg selv (selv om det blir dyrere) slik at du begynner tidlig med å bygge opp din egen bonus.

Eller høre med forsikringsselvskapet din far/mor har om det er mulig for deg å få bedre bonus på deg selv hvis du velger samme som dine foreldre.

 

oki, ja jeg vil jo bygge bonus fra dag en liksom :P

men går det ann å sette som medeier og betale lite å bygge bonus samtidlig?? :D

Noen som har en Ascona B tilsalgs ? "send PM"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår