Gå til innhold

Koblingskjema for ATV(kudaki) 250cc. Trenger hjelp!

Ranger emnet


FR33DY

Anbefalte innlegg

Har komt et stykke på vei. Fått fiksa coilen og koblinger til startrele osv.

Fant et komplingskjema på en 250cc kinesisk atv av annet merke som jeg har studert litt:

http://www.buykazuma.com/yamoto-atv-250-wiring-diagram-p-10426.html

 

 

Fikk også en bekjent til å se på den som kan litt om dette. Han mente jeg burde finne et mer relatert kobingskjema før jeg kobler CDI og tester, for den vil ikke tåle en feilkobling. Så jeg er fortsatt på leting etter koblingskjema. :)

 

Planen var å ringe rundt litt imorra. Har fått litt tips på hvor jeg kan finne tak i osv.

____________DRIZZLE CREW____________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Har komt et stykke på vei. Fått fiksa coilen og koblinger til startrele osv.

Fant et komplingskjema på en 250cc kinesisk atv av annet merke som jeg har studert litt:

http://www.buykazuma.com/yamoto-atv-250-wiring-diagram-p-10426.html

 

 

Fikk også en bekjent til å se på den som kan litt om dette. Han mente jeg burde finne et mer relatert kobingskjema før jeg kobler CDI og tester, for den vil ikke tåle en feilkobling. Så jeg er fortsatt på leting etter koblingskjema. :)

 

Planen var å ringe rundt litt imorra. Har fått litt tips på hvor jeg kan finne tak i osv.

 

hørrte at du fekk start på an nå?

 

lyst å dela koss du kobla?

hellst plassering på ledning i stikk å kor de går for fargekodar variere jo så mye på deia kina greiene =/

Volvo v70 2.5TDI 2001mod

Volvo 760 chevy 350 1985mod

xVolvo 740 TDI 1989mod

xVolvo 740 TDI 1987mod
xMazda 323 GT-R 1993mod til ombygging!
xVolvo 740 Turbo 1985mod B230ET
xVolvo 740 GL 1987mod B230K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår