Jump to content

Motorproblem Opel Vectra A 94mod (1,7TD)

Rate this topic


Etherial

Recommended Posts

Hei,

 

Eg har eit problem med min Opel Vectra A 1,7TD (1994mod) som eg håpar nokon her kan hjelpe meg med.

 

Eg var ute å køyrte med bilen då den plutselig rusa seg opp til max omdreiningar (ca. 6000rpm) og satte avgårde på veien. For å få tilbake kontroll måtte eg koble frå gir og bremse ned. Når eg fekk stoppa bilen fekk eg skrudd av motoren ved å skru av tenninga. Når røyken av eksos hadde lagt seg fekk eg start på bilen igjen, men då ville den ikkje over 1500rpm. Eg fekk sovidt køyrt ut av veien og parkert på en parkeringsplass ved sidan av.

 

På verkstedet sa dei at dieselpumpa hadde havarert (dei fann metallspon i motoren, usikker på kor, men dei mente at dette kom frå dieselpumpa etter at den hadde havarert) og det var lav kompresjon på en av sylindarane (nokre kilo ned i forhold til dei andre tre, har ikkje nokon tal på kor mykje). Eg har sjølv installert ei ny (brukt) pumpe frå eit høggeri og fått start på bilen (blei for dyrt å gjere det på verksted). Bilen går greit på tomgang, men den vil framleis ikkje over 1500rpm. Når eg gir gass går turtalet litt opp, for so å gå ned igjen til 900-1000rpm. Symptoma er veldig like i forhold til korleis motoren oppførte seg etter at den ruste seg opp.

 

Vedlagt er bilder av den gamle pumpa (byttepumpa er lik) om det kan være til hjelp. Pumpa er mekanisk og kobla til registeret. Har sjekka spenning/strøm på pumpa og den får over 12 volt (med startkablar frå annan bil då batteriet som står i er dårleg).

 

[ATTACH]31639[/ATTACH]

 

[ATTACH]31640[/ATTACH]

 

 

Er det nokon som har ein idè om kva som kan være feil her, all hjelp tas imot med stor takk! :)

post-70785-13804854288454_thumb.jpg

post-70785-13804854288566_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes det høres ut som en løpsk dieselmotor. Skyldes ikke dette turbohavari? Olje som lekker fra turboen og brennes av i motoren. Moglegt Moglegt.

 

Hei, takk for svar! Ja, motoren gikk løpsk. Motoren har vel aldri gått so "godt" før dette skjedde, nærmast trykt ned i setet ;) Finst det en grei måte eg kan sjekke dette på? Med turboen gåen, er det so lite kraft i en motor at du klarer ikkje køyre bilen? Eller er det kanskje en kombinasjon av litt lav kompresjon + havarert turbo?

Link to comment
Share on other sites

Hei igjen,

 

Eg har fått løyst problemet med Opelen, no fungerar den igjen!!! :pray

 

Det viste seg å være mykje luft i dieselsystemet/pumpa slik at det ikkje kom nok diesel til dysene/sylinderane. Slik gikk eg fram for å løyse det:

 

Eg kjøpte ei "dobbeltvirkande" pumpe frå Biltema, denne: http://biltema.no/no/Bil---MC/Verktoy-og-verkstedutstyr/Olje-og-Fett/Sugepumpe-dobbeltvirkende-20727/

 

Inn-koblinga på pumpa satte eg i ei kanne med diesel, ut-koblinga satte eg rett på pumpa (istaden for dieselslangen frå tanken), med gjennomsiktige slangar kunne eg sjå at det var diesel inn på pumpa. Så løsna eg litt på røra som går inn dysene for å sleppe ut luft. Deretter kinna eg bilen. Skrudde fast røra til dysene igjen og prøvde å starte, då kom bilen seg igjen litt og litt og eg kunne få opp turtalet. Bilen går som normalt igjen no, eg merkar ikkje noko til den lave kompresjonen på den eine sylinderen, iallefall ikkje meir enn før skaden oppstod.

 

Verkstedmesteren kor diagnosen blei stilt (som dei skulle ha 9000,- for å stille, OMG!) og som hadde en "kompis" som kunne kjøpe bilen min for 3000,- kan sjå langt etter bilen no, Opelen skal få rulle lenger enn 210 000km i mitt eige ;)

 

Takk for hjelpa! Bra forum dette, blir nok fleire trådar her etterkvart ;)

Link to comment
Share on other sites

Hei igjen,

 

Eg har fått løyst problemet med Opelen, no fungerar den igjen!!! :pray

 

Takk for hjelpa! Bra forum dette, blir nok fleire trådar her etterkvart ;)

 

Ja, med en gammel Opel blir det nok masse tråder tenker jeg (smiley).

Klikk Liker ute til høyre hvis du liker dette innlegget.

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil vel tro at det ikke går så lenge før det der skjer igjen. Enten fordi olje renner forbi ventiltetningene eller fordi olje fra turboen draes med inn i motoren. En god og varm dieselmotor går fint på motorolje.

Og skjer det igjen så prøv å kvel motoren med bremsen, men pass så clutchen ikke slurer i stedet.

En kamerat havarerte en V70 D5 forleden dag pga dette.

Bilforumet.no
Moderator

Link to comment
Share on other sites

Ja, med en gammel Opel blir det nok masse tråder tenker jeg (smiley).

 

Haha, ja kanskje det :P Uansett litt kjekt med en bil som ein kan skru litt på (kjøpte ny bil mens Opelen var ute av drift, 2002 passat stv.). Forutsett at det ikkje blir for dyrt og at ein klarar å få ting til då ;) Har lært utruleg mykje i denne prosessen, "hands-on" er ein god måte å lære på :)

 

Jeg vil vel tro at det ikke går så lenge før det der skjer igjen. Enten fordi olje renner forbi ventiltetningene eller fordi olje fra turboen draes med inn i motoren. En god og varm dieselmotor går fint på motorolje.

Og skjer det igjen så prøv å kvel motoren med bremsen, men pass så clutchen ikke slurer i stedet.

En kamerat havarerte en V70 D5 forleden dag pga dette.

 

Trur du det er andre ting som forårsaka at dieselpumpa havarerte då? Eg har bytta til "ny" pumpe (frå høggeri) ...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...

Important Information

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Privacy Policy