Jump to content
Bilforumet.no
Sign in to follow this  
shhilde

Takduk 740

Rate this topic

Recommended Posts

Isolasjonen i taket på min gamle 740 har begynt å falme, og dette har ført til at takduken mister festet i taket. Nå mangler jeg duk i nesten hele taket, og sitter igjen med et tak dekket av smuldrende isolasjon. tenker at det bør være mulig å få på ny isolasjon og duk, men er usikker på hvordan jeg får tak i dette. Noen forslag?

joda for all del... ipdusa.com selger helt nye taktrekk til litt i underkant av 50 dollar med isolasjon og koster nesten ikke noe i frakt... jeg har akkurat trukket om mitt eget tak men jeg brykte tykk høyttalerfilt fra biltema og 3m spraylim model nr 80 for det er det sterkeste... kan være vanskelig og få ned takplaten helt uten at det knekker men jeg forsterket mitt med glassfiber på de smale tynne områdene og det fumket veldig fint.. en annen ting er at du må enten ha ut alle setene for og lirke det ut eller bakruta ut... baskryten er nok lettest men jeg klarte det akkurat med og ta ut alle setene... og til deg tommy1033... du burde ikke være frekk i trynet om du er gla i tennene dine

joda for all del... ipdusa.com selger helt nye taktrekk til litt i underkant av 50 dollar med isolasjon og koster nesten ikke noe i frakt... jeg har akkurat trukket om mitt eget tak men jeg brykte tykk høyttalerfilt fra biltema og 3m spraylim model nr 80 for det er det sterkeste... kan være vanskelig og få ned takplaten helt uten at det knekker men jeg forsterket mitt med glassfiber på de smale tynne områdene og det fumket veldig fint.. en annen ting er at du må enten ha ut alle setene for og lirke det ut eller bakruta ut... baskryten er nok lettest men jeg klarte det akkurat med og ta ut alle setene... og til deg tommy1033... du burde ikke være frekk i trynet om du er gla i tennene dine

Og du burde heller ikke true noen på ett åpent forum.

er dette ett diskusjonsforum om volvo eller om dine personlige meninger???

Er sikkert ikke bare meg som tenker at å skrive ''og til deg tommy1033... du burde ikke være frekk i trynet om du er gla i tennene dine'' ikke er helt normalt og det passer ikke inn i noe forum.

så når folk er frekke kan man ikke svare med samme mynt??? dirt nå i alt dette og helle hjelp personen her som trenger info om taktrekk.. herreguuuuud

du må tåle ein spøk , må bare legge få sakt at de ikke e heilt normalt å gi vekk telefon nret sitt , når noen spør om hjelp her inne :tannløs: