Gå til innhold

Takduk 740

Ranger emnet


shhilde

Anbefalte innlegg

Isolasjonen i taket på min gamle 740 har begynt å falme, og dette har ført til at takduken mister festet i taket. Nå mangler jeg duk i nesten hele taket, og sitter igjen med et tak dekket av smuldrende isolasjon. tenker at det bør være mulig å få på ny isolasjon og duk, men er usikker på hvordan jeg får tak i dette. Noen forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

joda for all del... ipdusa.com selger helt nye taktrekk til litt i underkant av 50 dollar med isolasjon og koster nesten ikke noe i frakt... jeg har akkurat trukket om mitt eget tak men jeg brykte tykk høyttalerfilt fra biltema og 3m spraylim model nr 80 for det er det sterkeste... kan være vanskelig og få ned takplaten helt uten at det knekker men jeg forsterket mitt med glassfiber på de smale tynne områdene og det fumket veldig fint.. en annen ting er at du må enten ha ut alle setene for og lirke det ut eller bakruta ut... baskryten er nok lettest men jeg klarte det akkurat med og ta ut alle setene... og til deg tommy1033... du burde ikke være frekk i trynet om du er gla i tennene dine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joda for all del... ipdusa.com selger helt nye taktrekk til litt i underkant av 50 dollar med isolasjon og koster nesten ikke noe i frakt... jeg har akkurat trukket om mitt eget tak men jeg brykte tykk høyttalerfilt fra biltema og 3m spraylim model nr 80 for det er det sterkeste... kan være vanskelig og få ned takplaten helt uten at det knekker men jeg forsterket mitt med glassfiber på de smale tynne områdene og det fumket veldig fint.. en annen ting er at du må enten ha ut alle setene for og lirke det ut eller bakruta ut... baskryten er nok lettest men jeg klarte det akkurat med og ta ut alle setene... og til deg tommy1033... du burde ikke være frekk i trynet om du er gla i tennene dine

 

Og du burde heller ikke true noen på ett åpent forum.

1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt

''The one who shall be last...

Will be sideways and smiling!'' :D

 

monstergarasj på Instagram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er dette ett diskusjonsforum om volvo eller om dine personlige meninger???

 

Er sikkert ikke bare meg som tenker at å skrive ''og til deg tommy1033... du burde ikke være frekk i trynet om du er gla i tennene dine'' ikke er helt normalt og det passer ikke inn i noe forum.

1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt

''The one who shall be last...

Will be sideways and smiling!'' :D

 

monstergarasj på Instagram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår