Gå til innhold

Mercedes C klasse som bilcross bil????

Ranger emnet


Ruud

Anbefalte innlegg

Er hjemme og er syk om dagen... og det kommer jeg til å være lenge til.. jeg savner å ha noe å gjøre og drømmer om å få overskudd til å bygge en bilcross bil.. nå er jeg medeier i ett firma som høgger og selger mercedes deler så jeg har en mercedes w202 1998 modell som er rustfri så med alle delene jeg har tilgang på så tenkte jeg kansje den var no å prøve på... noen som har noen tips eller innvendinger på denne bilen???? gjerne også tips om hvor jeg får bur i nærheten av indre østfold/ aurskog høland og gjerne en "bruksanvisning"... dette er veeeldig nytt for meg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, dumt at du er syk om dagen.. Du skal bare hive deg igang og bygge bcbil av Merca, alltid gøy å se nye/uvanlige biler i bilcross!! I og med at du er medeier i det firmaet så har du vel deletilgang så det synger etter(?) Så da burde det jo være en smal sak om det ryker ei forstilling eller girkasse :) Angående bygging av bur, så er det ikke så vanskelig som man først tror, jeg bygde mitt eget uten å aldri ha rørt en rørbøyer før, med bøyer fra Biltema. Så om du søker litt rundt/hører med andre, så finner du fort ut hvordan du skal gå frem. Stå på!

Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 months later...

du kan høre med pedersen-racing om de har ferdig bur til din mercedes! :)

er ikkje verre en å ta deg 5 min og ringe å hørre. tlf.: 69 15 57 11

eller hjemmesida deres. Pedersens Racing

volvo 240 bilcross b23e,volvo 142 bilcross b23e,

volvo 240 85'sedan-vrak volvo 240 87'stv-vrak volvo 240 xx'stv-vrak volvo 240 xx' sedan-skal vrakes

volvo 240 87' sedan- solgt:( volvo 240 sedan,autolat,selges:D

aprilia rs 125 00'- effektanlegg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående bur og byggetips av bilen din kan du høre med Tom Roger Karlstad. Han har massevis med erfaring når det kommer til Bilcrossbygg, og har nok ett og annet tips å komme med. Han tar heller ikke mye for å bøye/ sette i bur for deg. Sikkerheten er noe man må ta å allvor, så like greit å sette bort den første bur-jobben, så kan du heller prøve deg fram litt selv neste gang når du ser hvordan ting skal være. Lykke til med bygginga!! :race

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår