Gå til innhold

Ny bil eller reparere den gamle?

Ranger emnet


matssh

Anbefalte innlegg

God dag! for snart 1 måned siden var jeg i en bilulykke, min feil! Var dårlig sikt å bilen jeg kjørte i hadde stor fart å kom brått på! ingen personskade heldigvis! uansett, de siste ukene har jeg skrudd litt på bilen å ventet på deler, har fått ny fanger, panser å lykter, men det viser seg hver gang jeg får nye deler at det enten er noe som ikke passer som følger av at diverse fester et litt bøyd, feks at den ene lykten peker for mye opp fordi platen man festen lyktene i et en smule bøyd! (Bilen er en Honda Accord 91 mod)

 

Har fått en ny slik plate, men gang på gang dukker det ett elleraent tull opp, eller at han jeg kjøper deler av har glemt å lagt ved en del eller lignende.

 

Det jeg vurderer nå er om jeg skal fortsette å legge ut på bilen, eller levere den til høggern å få tilbake halve årsavgiften å kjøpe meg en ny! jeg kjøpte bilen for 10 000, å har til nå brukt sikkert 5000 kr i deler!

 

Hva synes dere?

- Audi A6 c4 1996 2,5tdi

- Honda Accord cb7 1991 2.0 16v -x

- Mitsubishi Pajero 2.5td 1985 -x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det jeg vurderer nå er om jeg skal fortsette å legge ut på bilen, eller levere den til høggern å få tilbake halve årsavgiften å kjøpe meg en ny! jeg kjøpte bilen for 10 000, å har til nå brukt sikkert 5000 kr i deler!

 

Hva synes dere?

Jeg syns du skal dra til Toyota og cashe inn 20 000 kroner i innbytteverdi for skraphaugen din. Se http://dt.lokalguiden.no/media/ads/f5/70/0002520030-01.pdf Tilbudet varer i hele juni. Ulempen er at de nesten ikke har annet enn Toyota til salgs. Bør også være klar over at utsalgsprisene er tilsvarende kunstig høye ...

Klikk Liker ute til høyre hvis du liker dette innlegget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår