Gå til innhold

JAWiggen - S60 '11 D3

Ranger emnet


JAWiggen

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Har laget tråd om alle de andre bilene mine, så burde vel ta meg tid til å slenge ut litt info om denne bilen også. Bilen er en godt utstyrt S60 med D3 motor. Nydelig bil som er utrolig god å kjøre!

 

Den er senket 35 mm, 19" sommerfelger, 18" vinterfelger, påmontert eksteriørpakke (skidpad foran, bak og side), dobbel eksos bak (D5 utgave), mørke ruter og nye speilkapper.

 

Hiver ut noen bilder som viser det meste :)

 

7346324902_22f771c83b_c.jpg

S60 by JAWiggen, on Flickr

 

7161111109_0356392a2a_c.jpg

S60 by JAWiggen, on Flickr

 

7346325308_4cdd6b2787_c.jpg

S60 by JAWiggen, on Flickr

 

7161112521_7cc988b740_c.jpg

S60 by JAWiggen, on Flickr

 

7346321202_2f661bee9c_c.jpg

S60 by JAWiggen, on Flickr

 

7161144117_24e9f553bb_c.jpg

S60 by JAWiggen, on Flickr

 

 

Har ingen store planer utover det som allerede er gjort, bortsett fra bytte av div pærer. LED-pærer til skiltlys og innvendig. Vurderer også noen Heico-detaljer, som gulvmatter og girkule. Men man vet aldri. Plutselig blir det justerbart senkesett og andre felger også. Tiden vil vise :)

- Audi A4 1.8TQ '03

x Volvo S60 '11

x Volvo C30 '11 R-Design

x VW Passat '06

x Opel Vectra B '96 - x VW Golf '87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikkenoe fan av Volvo selv om jeg jobber på Nardo Bil :P Men fin bil! Synd det ikke var T5 da, da hadde den vært j*vlig RÅ! :P

Ser så mye rart, S60 er jo en litt sånn sportsbil ikke sant?! Da blir det så komisk når jeg ser DrivE utgavene med 1.6L Diesel x)

 

Blir det ny Volvo V40 på deg når den kommer til høsten da eller? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikkenoe fan av Volvo selv om jeg jobber på Nardo Bil :P Men fin bil! Synd det ikke var T5 da, da hadde den vært j*vlig RÅ! :P

Ser så mye rart, S60 er jo en litt sånn sportsbil ikke sant?! Da blir det så komisk når jeg ser DrivE utgavene med 1.6L Diesel x)

 

Blir det ny Volvo V40 på deg når den kommer til høsten da eller? :D

Bilen er like rå om det er en D3 eller T5, selv om kanskje kjøregleden blir litt bedre ;) Utseendemessig så er det ingen forskjell fra min:) Dessuten så er det 180000 kr mer for T5, noe som aldri hadde vært noe alternativ :p

 

Vurderte V40 en periode, men la det fra meg. Men skal aldri si aldri. Tror de kan bli veldig tøffe med få oppgraderinger ;)

 

S60 er nok ikkje ein sportsbil! ;)

 

Fin bil dette. 19" felger er ikkje for stort og felgene er fine dei!

Synes felgene kler bilen bra, men forandring fryder av og til ;) Det neste som blir gjort er nok justerbart senkesett. Tror jeg vil ha bilen litt lavere :)

 

i forhold til de andre Volvoene så er den litt mer sporstlig ;)

Forskjell på sportslig og sportsbil ;)

- Audi A4 1.8TQ '03

x Volvo S60 '11

x Volvo C30 '11 R-Design

x VW Passat '06

x Opel Vectra B '96 - x VW Golf '87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår