Gå til innhold

VW Passat 2.0 TDI Highline (B6) - Styling - Led - HB4 -Grøftelys

Ranger emnet


Eparco

Anbefalte innlegg

Har en VW Passat 2006 stv Highline. 2.0 TDI 4 Motion

 

Jeg har orginalt Xenon i langlys og nærlys med svinging. Så synes jeg det ser så dumt ut med halogen i parkpærene og grøftelys/spredere.

 

Jeg har HB4 pærer halogen i grøftelys/spredere. Problemet er at jeg har pærevarsler. Så hvis jeg vil ha LED i park og grøftelysene vil det begynne å lyse i dashbordet om at jeg må sjekke lysene! Irriterende!!

 

1 - Er det noen som vet hvor jeg kan få bestilt meg HB4 pærer med Canbus? Altså det er innebygget motstander i selve pæra. Jeg har sett på flere nettsider hvor det blir solgt motstands ledninger..Jeg vil ikke ha slik, da ledningene blir svært varme og synes dette ser "jalla" ut. Hvis noen vet om noen gode og sikre motstands ledninger så skal jeg vurdere det!:)

 

2 - Jeg vil også be om hjelp til å finne en god nettside til å få kjøpt speilkappe i Chrome. Leverandøren som de jeg er ut etter er IN-PRO. Jeg har sett på bildeler.no men de har kun disse i børstet Aluminium. [ATTACH]31139[/ATTACH]

 

3 - Hvor man får tak i chrome grøftelys deksel og chrome nederst midt i grillen.[ATTACH]31138[/ATTACH]

 

Håper på gode tilbakemeldinger:)

 

 

Mvh

 

Eparco

post-38480-13804854223933_thumb.jpg

post-38480-13804854224038_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

1. LED-pære HB4 og Plug&play-motstand. Sikkert ikke helt som du ønsker, i og med at motstanden blir veldig varm under belastning. Men er et helt ok alternativ dersom du fester motstanden riktig :)

 

2. Et eksempel på chromedeksel til speil: link.

 

3. Har svart deg på den gamle tråden min :)

Endret av JAWiggen

- Audi A4 1.8TQ '03

x Volvo S60 '11

x Volvo C30 '11 R-Design

x VW Passat '06

x Opel Vectra B '96 - x VW Golf '87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

1. LED-pære HB4 og Plug&play-motstand. Sikkert ikke helt som du ønsker, i og med at motstanden blir veldig varm under belastning. Men er et helt ok alternativ dersom du fester motstanden riktig :)

 

2. Et eksempel på chromedeksel til speil: link.

 

3. Har svart deg på den gamle tråden min :)

 

Takk for svar JAWiggen :) Men er det slike du hadde på din VW Passat?:) Men hvordan kan jeg feste dem? Med strips? Eller? Kjøpe noe form for isolering mot varme å surre rundt ledningene?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

1. LED-pære HB4 og Plug&play-motstand. Sikkert ikke helt som du ønsker, i og med at motstanden blir veldig varm under belastning. Men er et helt ok alternativ dersom du fester motstanden riktig :)

 

2. Et eksempel på chromedeksel til speil: link.

 

3. Har svart deg på den gamle tråden min :)

 

Takk for svar JAWiggen :) Men er det slike du hadde på din VW Passat?:) Men hvordan kan jeg feste dem? Med strips? Eller? Kjøpe noe form for isolering mot varme å surre rundt ledningene?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar JAWiggen :) Men er det slike du hadde på din VW Passat?:) Men hvordan kan jeg feste dem? Med strips? Eller? Kjøpe noe form for isolering mot varme å surre rundt ledningene?:)

Jeg hadde LED-pærer uten motstand, så fikk feilmelding. Men var ikke noe som brydde meg så veldig der og da. Hadde ikke latt det være sånn i dag. Da hadde jeg enten kjøpt pærer med innebygd motstand eller en P&P-motstand som jeg linket til. Kan nok enkelt festes med strips.

- Audi A4 1.8TQ '03

x Volvo S60 '11

x Volvo C30 '11 R-Design

x VW Passat '06

x Opel Vectra B '96 - x VW Golf '87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår