Gå til innhold

Omega A Baksetevarmere! EL vindusheis!

Ranger emnet


AntonGolf2

Anbefalte innlegg

Høres ut som defekte brytere på setevarmen. Høres ut som felles feil på vindusheisene ja, nå er ikke jeg sikker på hvordan det styres på omega a. Har du en releoversikt så kan du bare prøve å skifte ut releet. Høres du noe lyd fra noe rele om du prøver å kjøre rutene opp og ned?

Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående vinduene så har jeg samme problemet (kun framme). Det er kontakt feil/brudd en eller annen plass i ledningsnettet. Bakrutene funker som de skal, men hvis jeg åpner en av framdørene, og ledningene kommer i "klem" på et vis, slutter de å funke bak. Merkelige greier, men burde være en grei jobb hvis du finner bruddet :)

1993 Opel Omega 3.0 24v

(X) 1993 Opel Omega "kawamega" 2.0 isbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående vinduene så har jeg samme problemet (kun framme). Det er kontakt feil/brudd en eller annen plass i ledningsnettet. Bakrutene funker som de skal, men hvis jeg åpner en av framdørene, og ledningene kommer i "klem" på et vis, slutter de å funke bak. Merkelige greier, men burde være en grei jobb hvis du finner bruddet :)

 

På alle omega a jeg har hvert borti fungerer ingen vinduer vist en dør er åpen eller coupelyset står på.

Det er ikke brudd i ledningene for så fort man holder inne knappen til døra så fungerer alt.

Endret av Andy89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker STOR forskjell etter oljeskift på automatkassa i subaruen til farsan. Han bruker å få bytta olja en gang i året, hvis ikke ender vi opp med girskift som en 16 åring på sin første kjøretur :D

 

hahaha. Må prøve på det da. Er ikke særlig behagelig nei! Har lyst til og setta i manuell kasse når penga strekker til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår